prijave do 13. ožujka

HTZ traži novi slogan i vizualni identitet hrvatskog turizma

HTZ

Hrvatska turistička zajednica objavila je Natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta - Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, koji će se provoditi u dvije faze postupka.

Prva faza uključuje predselekcijski postupak koji se odnosi
na dostavu dokumentacije kojom se dokazuje sposobnost
potencijalnih ponuditelja, dok se druga faza odnosi na dostavu
ponuda odabranih ponuditelja. Također, u sklopu natječaja
predviđena su dva projektna zadatka, odnosno izrada krovnog
komunikacijskog koncepta za koji će biti odabrano do najviše pet
ponuditelja te izrada vizualnog identiteta za koji će biti
odabrano najviše do 10 ponuditelja. 

“Riječ je o natječaju koji će definirati ključne promotivne i
komunikacijske odrednice hrvatskog turizma, odnosno koji će biti
nositelj realizacije nove vizije Hrvatske kao turističke
destinacije definirane novim Strateškim marketinškim i
operativnim planom hrvatskog turizma. Drugim riječima, putem ovog
natječaja želimo novi, svježi i kreativan pristup koji će
zadržati pozornost, zaintrigirati, stimulirati um i izazvati
emocije kod ciljane publike. Krovni komunikacijski koncept mora
biti jedinstven, ali jednostavan i lako razumljiv, a u njegovu
središtu treba biti koncept ljepote obzirom da provedena
istraživanja potvrđuju kako je to jedna od ključnih prednosti
naše zemlje te jedan od najvažnijih motiva turističkih putovanja
u Hrvatsku”, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske
turističke zajednice, naglasivši kako se kroz natječaj žele
prikupiti prijedlozi kreativnih rješenja visokospecijaliziranih
ponuditelja s dugogodišnjim i relevantnim iskustvom.

Podsjetimo, jedan od ključnih ciljeva Strateškog marketinškog i
operativnog plana hrvatskog turizma je i kreiranje prestižnijeg
turističkog brenda Hrvatske na tradicionalnim i novim tržištima,
a u svrhu učinkovite realizacije te vizije i postavljenih ciljeva
nužna je kvalitativna nadogradnja koju će donijeti upravo novi
krovni komunikacijski koncept te novi vizualni identitet. 

Dodatno, iako natječaj uključuje dva odvojena projektna zadataka,
odnosno izradu krovnog komunikacijskog koncepta koji uključuje
brend arhitekturu te izradu vizualnog identiteta, ponuditelji
imaju mogućnost prijave na oba zadatka ili samo na jedan.
Također, važno je istaknuti kako je riječ o povezanim zadacima
koji će u konačnici imati ujednačene komunikacijske elemente
brenda što podrazumijeva međusobnu suradnju i moguću prilagodbu
idejnih rješenja ponuditelja ukoliko neće biti odabran isti
ponuditelj za oba zadatka.

Natječaj je objavljen na službenim stranicama HTZ-a, rok za
prijavu i predaju dokumentacije u predselekcijskom postupku je
13. ožujka 2023. do 12:00 sati, a prijave se šalju obavezno putem
elektroničke pošte na adresu: brand.natjecaj@htz.hr i
postupci.nabave@htz.hr.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest