Biznis

U COIN coworkingu

Održan prvi COIN business cafe na kojem je predstavljeno novo zanimanje - Virtualni asistent

Održan prvi COIN business cafe na kojem je predstavljeno novo zanimanje - Virtualni asistent

Prvi COIN business cafe održan je u četvrtak, 2. veljače u prostorijama COIN coworkinga, s temom predstavljanja novog zanimanja Virtualni asistent.

Ceh intelektualnih usluga pri Udruženju obrtnika Zadar pokrenuo je inicijativu za održavanje COIN business cafea, panel događanja kojemu je cilj povezivanje poduzetnika kroz neformalno druženje a ujedno i predstavljanje raznih vrsta i načina poslovanja, te približavanje istih potencijalnim poduzetnicima kao i široj javnosti.

Na samom početku predstavljanja okupljenih 30-ak sudionika pozdravio je Hrvoje Grandov, predsjednik Ceha intelektualnih usluga pri Udruženju obrtnika Zadar. Istaknuo je kako je ovo prvo događanje COIN business cafea u organizaciji Udruženja obrtnika Zadar, a planirano je da se kontinuirano kroz godinu nastavi održavati sa raznim temama predstavljanja različitih vrta i načina poslovanja. Zahvalio je prisutnima na interesu za sudjelovanje, te ih pozvao da se odazovu i na sljedeći.

Kroz panel raspravu predstavile su se dvije zadarske poduzetnice, koje se bave virtualnom asistencijom, Dražena Radov ispred tvrtke Dražena consulting i Emila Ražov ispred tvrtke Fiera Zadar. Ove dvije zadarske poduzetnice okupljenima su predstavili ovo moderno zanimanje, koje podrazumijeva samozaposlene osobe registrirane kroz obrt ili tvrtku, koje pružaju razne usluge na daljinu mikro, malim i srednjim poduzetnicima, kojima su desna ruka u organizaciji poslovanja.

Specifičnosti virtualnog asistenta su što posluju na daljinu (pružaju svoje usluge na daljinu iz vlastitog ureda ili doma putem računala i telefona), ne morate ih zaposliti jer su samozaposlene osobe, rade sa svojom opremom, rad naplaćuju po satu, po obavljenom poslu, po stavkama ili paušalno, a paleta usluga je raznovrsna te ovisi o vještinama i potrebama, od administracije, financija, preko vođenja projekata, marketinga, prodaje, logistike i ljudskih resursa, fleksibilni su i prilagođavaju se potrebama klijenta.

Virtualna asistentica Dražena Radov po zanimanju je knjigovođa, a virtualnom asistencijom  počela se baviti kako bi objedinila i unaprijedila administrativni posao za klijente. Iskustvo i znanje su joj pogon u poslovnom životu.

Kao virtualni asistent nudi razne administrativne usluge povezane većinom uz financije, poput izdavanja i slanje računa, ponuda, te izrade putnih naloga, vođenja blagajne, platnog prometa, sastavljanje i izrada jednostavnih dopisa, poslovne korespondencije i dr.

Po pitanju ljudskih resursa daje usluge poput planiranja i budžetiranje radnih mjesta i broja zaposlenih, sastavljanje oglasa za natječaj, zaprimanje mailova sa životopisima i molbama, odgovaranje te dogovaranje prijemnih razgovora, prijava i odjave na HZZO i HZMO, unapređenje djelatnika i dr. Svoje vrijeme rada mjeri u minutama u aplikaciji predviđenoj za to, te zajedno sa računom dostavlja klijentu kako bi vidjeli da naplaćuje efektivni rad.

Iskustva do sad su joj pozitivna i sa njene strane kao pružatelja usluge a ujedno i od strane klijenata sa kojima je radila. Istaknula je kako smatra da će vrijeme pokazati kako virtualni asistent kao novo zanimanje u poslovnom svijetu velikim korakom osvaja mnoge poduzetnike i stvara im sigurnost u poslovanju i organizaciji vremena.

Virtualna asistentica Emila Ražov s iskustvom i znanjem u administracijskim poslovima kao tajnica i voditeljica ureda iz privatnog sektora, te bavljenja marketingom u turističke svrhe, kao i educiranjem i osposobljavanjem za poslove internet marketinga, odlučila je krenuti u poduzetničke vode.

Usluge virtualnog asistenta koje ona nudi unutar svoje tvrtke su obrada administracije, internet marketing, promocija i oglašavanje za poduzetnike.  Istakla je kako za sada posao virtualnog asistenta još nije dovoljno prepoznat kod nas ali se polako podiže svijest oko istog.

Poduzetnicima nudi uslugu svega onoga što oni ne stignu ili ne znaju, bilo da je riječ o osnovnoj poslovnoj administraciji ili o nekoj vrsti promocije i oglašavanja na društvenim mrežama. Ona ovo zanimanje naziva zanimanjem budućnosti jer olakšava poslovanje poduzetnicima.

Zaključak panela je kako angažmanom virtualnog asistenta poduzetnici oslobađaju veliki dio vlastitog radnog vremena, koji onda mogu preusmjeriti na daljnji razvoj tvrtke ili dobiti više slobodnog vremena za obitelj i prijatelje.

Sudionici panela aktivno su sudjelovali na panelu sa pitanjima veznim uz organizaciju poslovanja, registraciju navedene djatnosti i dr., a razmjena iskustava nastavila se nakon službenog dijela i kroz ležerno druženje.


Reci što misliš!