Biznis

Prigodno

Zagrebačka pivovara predstavila novo ruho Božićnog piva

Zagrebačka pivovara predstavila novo ruho Božićnog piva

Ožujsko Božićno pivo iz godine u godinu dobiva jedinstveni izgled etikete koju ilustriraju poznati hrvatski umjetnici, a ove godine, kao i prošle, etiketu potpisuje Tea Jurišić - jedna od najperspektivnijih umjetnica mlađe generacije

Zagrebačka pivovara i ove godine, već 33. put za redom, predstavlja posebno blagdansko izdanje omiljenog hrvatskog piva. Ožujsko Božićno ima novo ruho koje, kao i prošle godine, potpisuje mlada umjetnica i ilustratorica Tea Jurišić.

Riječ je o tradiciji dugoj više od 30 godina kojom Zagrebačka pivovara uz pomoć poznatih hrvatskih umjetnika stvara prigodna mala umjetnička djela na svojim etiketama koje imaju svoje mjesto u hrvatskoj vizualnoj kulturi. Do sada su brojni umjetnici među kojima i Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Vasko Lipovac, Miron Milić, Zlatan Vehabović i mnogi drugi dali svoj doprinos tradiciji ukrašavanja Božićnog piva. Kao i prošle godine, Teu su i za novu etiketu inspirirali njeni najbliži - obitelj.

"Moj rad simbolizira osobe s kojima sam najviše povezana i koje me najsrčanije podržavaju u radu. Za mene je Božić upravo sinonim za obitelj, veselje i druženje i ovim malim omažem nazdravljam za svoje najdraže", otkrila je. Tea Jurišić diplomirala je na akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, a svojim radom i ilustratorskim tehnikama privukla je pažnju publike i zaljubljenika u umjetnost. Već godinama surađuje s klijentima iz cijelog svijeta, a najviše se pronalazi u tehnikama akvarela na papiru te raznim crtaćim i digitalnim tehnikama. Osim toga, poznata je i po dojmljivim muralima koji krase ulice gradova Hrvatske, Slovenije, Njemačke, Italije i Norveške.

„Tea je prvu etiketu Božićnog piva oslikala prošle godine, a taj motiv se i potrošačima i nama toliko svidio da smo nastavili suradnju. Ponosni smo i na sve dosadašnje suradnje s hrvatskim umjetnicima i na umjetnička djela koja stvaraju na našim etiketama te što ćemo i ove godine na taj način približiti svečani osjećaj blagdana našim potrošačima. Božićno vrijeme je mnogima najljepše vrijeme u godini i zato ovim prigodnim etiketama želimo dodatno probuditi blagdanski duh“, rekla je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija u Zagrebačkoj pivovari.


Reci što misliš!