Biznis

promocija knjige

Biti normalan u nenormalno doba – poduzetništvo u izazovnim vremenima!

Biti normalan u nenormalno doba – poduzetništvo u izazovnim vremenima!
Osjeti Hrvatsku

Hrvatsko društvo ima duboko ukorijenjeno negativno razmišljanje o svemu – pesimizam, kriticizam, destrukcija, žalopojke, grintavost – rak-rana su društvene svijesti gotovo svakog pojedinca na hrvatskim prostorima

U takvom stanju svijesti ne može se graditi drugačija – uspješnija, pametnija, angažirana Hrvatska. Ne može se graditi proaktivno i uspjehom prožeto poduzetništvo.

Da bi se pametnije gradilo, treba najprije poraditi na sebi i na stanju svijesti nacije koja je duboko zaronila u pesimizam, beznađe, obeshrabrenje, isprike, nedjelovanje i žalopojke. No, nije još kasno – samo se treba pokrenuti! Jedan od prvih koraka k tomu je nova knjiga direktorice Sanele Dropulić  “Biti normalan u nenormalno doba!” – Poduzetništvo u izazovnim vremenima, u kojoj autorica detektira razloge naših “žalopojki i kuknjava”, te daje odgovore kako to prevladati, posebice u izazovnim vremenima kakva su sada pred nama.

Promocija knjige bit će 19. 11. 2022. g. u Zagrebu na Svjetski dan poduzetnica za koju se možete prijaviti putem linka https://us14.list-manage.com/contact-form?u=5e540b3b3c54a0c6ae52ec3c2&form_id=92ebaa27771958fcb5904c37bc1c262e

Sva sredstva od prodaje knjige bit će donirana organizaciji besplatnih edukacija za poduzetnice i poduzetnike, kao i za sve one koji to žele postati.

Knjiga “Biti normalan u nenormalno doba” prvo je išla na čitanje iskusnim i uspješnim poduzetnicama i poduzetnicima, a uskoro izlazi na svjetlo dana svima koji žele učinkovito i sa što manje grešaka, te što više uspjeha proći ova izazovna vremena. Kako u poduzetništvu, tako i životu općenito.

Rijetki skupe hrabrosti „preorati njivu“ da bi mnogi krenuli utabanom stazom. Danas se puno piše o teoriji, ali je teže doći do praktičnog iskustva uspješnih ljudi. Zašto? Zbog nedostatka vremena, većina uspješnih poduzetnika ne dijeli svoje priče. Upravo zbog toga je još važnije što se autorica ove knjige odlučila na ovaj korak. Iskreno joj zahvaljujem na bogatom sadržaju napisanom u ovoj knjizi – izjavila o pročitanom u knjizi Irena Linasi Rogač, poduzetnica u Hrvatskoj i Sloveniji.

Knjiga “Biti normalan u nenormalno doba” lako je čitljivo štivo, koje se lako pamti, a povezano s vremenom i događajima koji nas prate u posljednjih nekoliko godina, uz ekonomska i ostala previranja u kojima živimo. Knjiga je osvrt i prikaz kako smo hodali na glavama do sada te upozorava kako je sada vrijeme da se spustimo s visina i stanemo na noge. Život je jedna velika škola kroz koju prolazimo, zacijelo lakše i jednostavnije i uz ovu knjigu, koja nas uči da nikada nije kraj i da neprestano moramo učiti i raditi na sebi da bismo napredovali. Dobro je imati ovakav tekst pred sobom, u jednoj knjizi poput ove jer u strci svakidašnjice – misao proleti, a zapisano ostaje da podsjeti. Čitajući i prolazeći kroz ono što je napisano, vidimo gdje smo i sami griješili, koju smo preskočili stepenicu u poduzetničkom sazrijevanju, o čemu nismo vodili brigu te dobivamo mogućnost ispraviti greške i podsjetiti se na neka znanja koja nam
uvijek dobro dođu. Život je stalna škola koja nikada ne prestaje – ocijenio je Zlatko Šešet, hrvatski poduzetnik iz Švicarske.

Djelo je pisano sustavno, razumljivo i s očigledno velikim entuzijazmom za temu. Autorica ima bogato iskustvo, koje dolazi do izražaja od prvog do zadnjeg slova knjige. Iako govori o krizi, cijelo djelo ima pozitivnu konotaciju i stalnu usmjerenost prema rješenju. Pisano je pregledno, lako razumljivim
jezikom, s kvalitetnim i stvarnim primjerima iz prakse. Knjiga se bavi problematikom, načinom izlaganja, praktičnim iskustvom što je u potpunosti ispunilo svoj cilj – čita se u dahu, te ističe se kao svojevrstan motivacijski vodič za izazovna vremena pred nama – smatra Janja Pavetić, hrvatska poduzetnica.

Knjiga je nastala kao rezultat predanog rada, velikog iskustva i želje autorice da pomogne svim ljudima koji se bave poduzetništvom. Knjiga je nastala u vrlo izazovnom vremenu koje obilježava niz, gotovo simultanih, velikih promjena koje mogu ostaviti značajan krimen na društvo u kojem živimo. U vremenu kada cijelo društvo postaje izoliranije i depresivnije, autorica knjige svjesna je ovih izazova te u više segmenata daje objašnjenja na koji način razriješiti stresne situacije koje se javljaju u poslu i životu. Također, vrlo jasno objašnjava na koji način popraviti tržišne pozicije proizvoda i usluga koje želimo ponuditi našim klijentima te identificira neke od najčešćih zabluda koje ima tradicionalni pristup. Osim toga, knjiga može poslužiti i kao izvor motivacije jer svojim vrlo optimističnim tonom naprosto tjera čitatelja da dođe do kraja i promotri svoj status kroz nove spoznaje koje su opisane u knjizi. Kada je društveno odgovorno, poduzetništvo je kroz povijest bilo sredstvo koje je pomagalo društvu da prebrodi i najveće krize. Nova vremena donose nove izazove, drugačija životna iskustva i potpuno nove tehnološke dosege o kojima, ne tako davno, nismo mogli ni sanjati. Bitno je prilagoditi se novom vremenu, novim  navikama i osloniti se na tim ljudi s kojima odlučimo zajedničkim snagama doprinositi i obogaćivati zajednicu u kojoj živimo – jasan je Fran Poštenjak, hrvatski poduzetnik.

Ako ste kao ja, nikada se nećete podati u Skywalk (hodanje po žici na velikim visinama). Ali varamo se ako mislimo da hodamo sigurnim, utabanim putevima. U svojoj izvrsnoj knjizi autorica nas u jednom trenutku pita: „A što će biti veliki izazov u našim osobnim životima u izazovnim vremenima? Kako ćemo balansirati ono što nam realno tržište donosi u profesionalnom smislu, sa svime s čime se suočavamo u privatnom?“ Živimo u izazovnim vremenima i hodamo po žici između svijeta blagostanja i svijeta neimaštine, a Sanela Dropulić nam pokazuje kako ne samo sigurno prijeći tu žicu, već i kako drugima pomoći da to učine – ocijenila je Snježana Ristić, poduzetnica iz Slovenije.

Knjiga Sanele Dropulić je vrlo detaljan izvještaj o stanju čovječanstva, Europe i nacije, brifing koji poduzetnici mogu pretvoriti u alat, odluke i djela. U jednoj od najveličanstvenijih epizoda olimpizma džudaš svim silama pritišće suparnika koji se o pod oslanja petama i tjemenom. Trener, doimalo se da minuta traje vječno, urla i urla u tim okolnostima valjda jedini mogući savjet: „Ne daj se! Ne daj se!“ Sportaš izdrži, na kraju borbe padne u nesvijest, ali pobijedio je. Dok poduzetnike, od kojih mnogi podsjećaju na onog oslonjenog na pete i tjeme, izazovna vremena pritišću svom snagom, pokušavaju ih zakucati u pod, knjiga Sanele Dropulić daje more uvida i savjeta daleko boljih od „ne daj se!“.

Tvoja država po mnogim pokazateljima može biti među najgorima ili najgora na kontinentu, ali, ima načina, ti možeš biti najbolji na svijetu. Ili bar dovoljno dobar da ne samo preživiš, nego i da prosperiraš, neprekidno se razvijaš i rasteš. Usprkos okolnostima, ili čak i najnepovoljnije okolnosti koristeći kao pogonsko gorivo svog posla, a ostajući etičan. Ova knjiga motivira i daje how-to – ističe Tomislav Birtić, hrvatski poduzetnik.


Reci što misliš!