
Posluje tek dvije i pol godine, ali se svojom ponudom na 55 parcela koja uključuje povrtnjake za goste, bazene, plažu za kućne ljubimce, fitness prostore i slično, uspio pozicionirati na zahtjevnom tržištu. Uskoro će dio gostiju uključiti i u berbu maslina.
U odličnoj turističkoj sezoni jedan od aduta su hrvatski kampovi,
koji odlično posluju. Od početka godine promet im je za čak 8%
veći nego rekordne 2019. Sezonom ali i najavama za posezonu
zadovoljni su i u Camping resortu Ugljan, jednom od većih kampova
na zadarskim otocima. Izuzev paških kampova, jedini je to otočni
poslovni subjekt ove vrste sa 4 zvjezdice, a ove je sezone
zabilježio najveće povećanje u broju noćenja među turističkim
subjektima na Ugljanu i Pašmanu.
Trenutačno u kampu u Ugljanu boravi 120-ak gostiju, a namjeravaju
ostati otvoreni sve do 1. studenog. Posluje tek dvije i pol
godine, ali se svojom ponudom na 55 parcela koja uključuje
povrtnjake za goste, bazene, plažu za kućne ljubimce, fitness
prostore i slično, uspio pozicionirati na zahtjevnom tržištu.
Uskoro će dio gostiju uključiti i u berbu maslina.
Poslovanje komentira suvlasnik Mirko Bacalja:
“Prošle godine do sredine rujna smo imali 25 tisuća
noćenja, ove godine imamo već 31 000 noćenja, sezona je
izvanredna i po prihodima i po svemu. Za dva tjedna krećemo u
berbu maslina, imamo prijatelje iz Slovenije i Hrvatske i s njima
beremo masline i bit ćemo otvoreni do kraja listopada.”
Koji su nedostaci sezone? Ove je godine bilo problema zbog
suše pa je ulaganje u poboljšavanje vodoopskrbe
Ugljana prioritet, kaže mladi otočni poduzetnik a smatra i
da treba usavršiti odnosno mijenjati sustav obrazovanja
turističkih djelatnika, jer je problem nedostatka radne snage u
turizmu sve veći.