Prvi dio kampanje ostvario više od 4 milijuna pregleda videa
Krenuo drugi dio kampanje Doživi domaće, istraži ruralnu Hrvatsku
Hrvatska turistička zajednica provodi drugi dio ovogodišnje promotivne kampanje „ Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku! “, koji uključuje nova četiri tematska videa koji će otkriti zanimljivosti ruralnih područja oko Like i Senja, Posavine i Požege, Podunavlja, ali i Konavala. Riječ je o nastavku promotivnih aktivnosti koje se provode u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta s ciljem promocije raznolike ponude ruralnih destinacija s fokusom na domaće goste.
„Vrlo smo zadovoljni promotivnim efektima ove kampanje koja u
prvi plan stavlja hrvatske ruralne destinacije, ali i domaće
goste kojima putem kreativnih materijala otkrivamo čari i ljepote
kontinentalnih krajeva. Hrvatska nudi mnogo više od sunca i mora,
a naš je zadatak da domaćim, ali i inozemnim gostima približimo
bogatstvo hrvatskih ruralnih i kontinentalnih krajeva.
Potencijale dodatno potvrđuje i ostvareni turistički promet u
kontinentalnim županijama u kojima je, bez grada Zagreba, u
dosadašnjem dijelu godine ostvareno oko 1,7 milijuna noćenja što
u odnosu na isto
razdoblje lani predstavlja rast od 40 posto“, izjavio je direktor
HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako se aktivnosti na
društvenim mrežama provode uz oznake #RuralnaHrvatska i
#DoživiDomaće.
Da je kampanja na tržištu vrlo dobro prihvaćena potvrđuju i rezultati ostvareni u njenom prvom dijelu, provedenom u razdoblju od svibnja do srpnja ove godine, kada je online kampanja na društvenim mrežama i portalima ostvarila više od 29 milijun impresija, dok su video materijali kampanje dosegli više od 4 milijuna pregleda. Kada ovim rezultatima nadodamo vidljivost promotivnih materijala na drugim kanalima komunikacije, dolazimo do odličnih promotivnih efekata koji za cilj imaju daljnje poticanje turističkog prometa u segmentu ruralnog turizma.
„Ova je kampanja usmjerena na promociju turizma na kontinentu
čije potencijale želimo snažnije iskoristiti u cilju razvoja
održivog turizma. Jedan od ciljeva naše Strategije razvoja
održivog turizma do 2030. je cjelogodišnji i regionalno
uravnoteženiji turizam. Ruralni krajevi Hrvatske kroz cijelu
godinu i domaćim i stranim turistima nude pregršt sadržaja koje
otkrivamo ovom kampanjom, od aktivnosti u prirodi, uživanja u
autentičnoj gastronomskoj ponudi do istraživanja povijesnih
zanimljivosti te
upoznavanja kulture života lokalnog stanovništva. Takvi sadržaji
sve više privlače suvremene turiste, o čemu svjedoči i činjenica
da je u dosadašnjem dijelu godine turistički promet
kontinentalnih županija dostigao 95 posto istog razdoblja 2019.
godine. Vjerujem kako će kampanje poput ove doprinijeti
turističkom razvoju ruralnih krajeva te da će turisti, kako
domaći, tako i strani, tijekom cijele godine uživati u dosad
neotkrivenim bogatstvima Hrvatske“, istaknula je ministrica
turizma i sporta Nikolina Brnjac.
Podsjećamo kako je zaštitno lice ove uspješne kampanje poznata voditeljica Doris Pinčić, koja na zanimljiv način, odnosno kroz 11 tematskih videa publiku upoznaje sa zanimljivostima odmora i boravka u čistoj prirodi, okusima domaće uzgojene hrane, jedinstvenim doživljajima i autohtonim iskustvima.
Izdvojeno
-
Sve dobre stvari se dogode spontano, tako je bilo i ovo. Inicijativom građana, za kraj godine pokrenuta je humanitarnu akcija s ciljem pomoći Udruzi za pomoć ženi i djetetu Duga iz Zadra.
-
Grad Benkovac je kroz provedbu Intervencijskog plana s ciljem rješavanja problematike stambenog zbrinjavanja svojih građana tijekom 2023. godine izgradio 2 stambene zgrade u ulici Plemena Lapčana na Kaštelu u Benkovcu.
-
U petak, 13. prosinca, na dan Sv. Luce, u Koncertnoj dvorani braće Berse s početkom u 19 sati, adventsko pripovijedanje - "Ferali u noći- priče koje nose svjetlo".
-
Tijekom radova do ponovne uspostave vodoopskrbe, cisterna s vodom za ljudsku potrošnju biti će smještena na Crkvenom kod kućnog broja 11.
Reci što misliš!