Biznis

MIRISNA KAMPANJA

Putnike u Zračnoj luci Split dočekuju mirisi Mediterana

Putnike u Zračnoj luci Split dočekuju mirisi Mediterana
HTZ

Hrvatska turistička zajednica u suradnji s agencijom Go2Digital u Zračnoj luci Split provodi novu, zanimljivu i inovativnu mirisnu kampanju

Naime, brojni putnici u Zračnoj luci Split izlaskom iz zrakoplova i ulaskom u prostor zračne luke mogu osjetiti specifične mirise Mediterana - mora, borova, svježeg citrusa, limuna, naranče, lavande, bijelog cedra i dr.

Naime, prema istraživanju iz područja marketinga i promocije čak 75 posto emocija uzrokovano je mirisom, koji spada među najvažnije osjete u oblikovanju stvarnosti, raspoloženja i koncentracije. Vodeći se time, miris i animaciju na panelu prati naslov „Croatia – Immerse your senses“.

„U Hrvatskoj turističkoj zajednici pratimo suvremene trendove u promociji turizma što potvrđuje i ova zanimljiva kampanja koja privlači pažnju i pozornost brojnih prolaznika, odnosno naših gostiju na najfrekventnijim lokacijama, a usred same špice sezone to je svakako i zračna luka. Želimo biti inovativni te našim gostima odmah pružiti osjećaj ljeta, odmora i ugode, a pritom ih i zainteresirati te informirati o drugim hrvatskim destinacijama i dijelovima naše ukupne turističke ponude“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako će se ova aktivnost provoditi do kraja srpnja. 

„Moram napomenuti da mi je bilo istinsko zadovoljstvo sudjelovati u ovako kreativnoj aktivaciji, koja uz vizualni utjecaj na prolaznike za cilj ima i privlačenje pozornosti putem još jednog važnog ljudskog osjeta – mirisa. Prema svim dosadašnjim povratnim informacijama s terena, kombinacija vizualnog i mirisnog se pokazala kao savršena formula za zaokupljanje pažnje prolaznika što se vidi kroz povećani broj impresija na uređajima koji ispuštaju mirise Mediterana“, izjavio je Ozren Eterović, prodajni predstavnik iz Go2Digitala, pritom se zahvalivši HTZ-u na odličnoj suradnji koja će poslužiti za daljnji razvoj sličnih projekata na hrvatskom DOOH tržištu. 

Također, kampanja uključuje i nekoliko dodatnih lokacija u gradu Splitu gdje su postavljeni digitalni paneli na kojima se izmijenjaju prekrasni kadrovi drugih hrvatskih destinacija. Aktivnosti se provode i u sklopu Zračne luke Dubrovnik gdje su postavljeni tzv. digitalni tornjevi na kojima se prikazuju video materijali koji promoviraju ukupnu ponudu Hrvatske kao turističke destinacije te najljepše i najatraktivnije krajolike naše zemlje.

Uz navedeno, na digitalne panele aplicirana je i naljepnica s NFC i QR kodovima koji nakon skeniranja mobitelom omogućuju besplatno spajanje na internetsku mrežu „Free WIFI - powered by HTZ“ te posjet mrežnoj stranici hrvatskog turizma Croatia.hr.


Reci što misliš!