#htz
Glavna turistička kampanja za ljetnu sezonu na 14 tržišta
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu, pozivnu brend kampanju „Your Life, Your Time, Your Experience.“ na 14 emitivnih tržišta
Kampanja ima za cilj ima promociju glavnog dijela turističke sezone, odnosno poticanje inozemnih gostiju na dolazak u Hrvatsku tijekom glavnih ljetnih mjeseci. Kampanja, koja će biti aktivna do kraja srpnja, provodi se na tržištu Njemačke, Slovenije, Austrije, Italije, Poljske, Ujedinjenog Kraljevstva, Češke, Mađarske, Francuske, Nizozemske, Slovačke, Švedske, Švicarske i Belgije.
"Aktivnosti u sklopu kampanje provodimo na najgledanijim TV kanalima te najčitanijim portalima i tiskovinama na svakom pojedinom tržištu, ali i kroz društvene mreže, vanjsko oglašavanje na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu. Kroz svibanj i lipanj očekuju nas press konferencije i posebne prezentacije u Bratislavi, Beču i New Yorku koje će ususret glavnom, ljetnom dijelu turističke godine, uz glavnu brend kampanju, Hrvatskoj osigurati dodatnu vidljivost i promociju" - izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Dodajmo kako je za potrebe ove kampanje kreirano 14 posebnih promotivnih video spotova u trajanju od 30 sekundi, a koji će biti korišteni za oglašavanje na online kanalima. Turistički proizvodi koji se oglašavaju kroz kampanju posebno su prilagođeni preferencijama svakog pojedinog tržišta, odnosno radi se o najčešćim motivima dolazaka u Hrvatsku. Tako su primjerice, uz sunce i more, na tržištu Francuske posebno naglašeni kultura i nautika, u Poljskoj prirodne ljepote i aktivni odmor, u Nizozemskoj kamping, u Švedskoj eno-gastronomija i nautika, itd. Kroz cijelu kampanju isticat će se i posebna oznaka održivosti hrvatskog turizma Croatia, naturally yours. Oblik znaka predstavlja godove na drvetu, odnosno sklad i prožimanje plave i zelene Hrvatske u održivom turizmu.
"Vjerujem da ćemo ovom kampanjom dodatno potaknuti interes turista da u nadolazećim mjesecima upravo Hrvatsku izaberu kao svoju idealnu destinaciju za putovanje. Po mjeri svakog tržišta kreirana je jedinstvena promocija u kojoj osim već poznate ponude želimo dodatno istaknuti sve one vrijednosti kojima turistima pružamo autentični sadržaj i doživljaj cijele destinacije - od gastronomskih užitaka do lokalnih običaja i kulturne baštine" - zaključila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
Izdvojeno
-
U susretu 25. kola regionalne košarkaške ABA lige Zadar je na Višnjiku pred 3.500 gledatelja izgubio od FMP sa 72-75 upisavši 11. poraz, dok je beogradski sastav ostvario devetu pobjedu.
-
U pretposljenjem, 25. kolu regionalne AdmiralBet ABA lige večerassu u Krešinom domu pred oko 4 tisuće gledatelja košarkaši Zadra poraženi u dramatičnoj završnici od momčadi FMP Soccerbet rezultatom 72-75.
-
Nadzorni odbor je na današnjoj sjednici sukladno natječajnim odredbama proveo intervju sa trojicom kandidatima za direktora - jedinog člana uprave društva KK Zadar s.d.d.
-
Kandidat za direktora KK Zadar s.d.d. David Gunjević, ujedno i bivši direktor kluba, medijima je dostavio izjavu vezanu uz zadnje priopćenje Udruge Grad košarke te pismo koje je na današnjem razgovoru za direktora KK Zadar pročitao predstavnicima Nadzornog odbora.
Reci što misliš!