Biznis

turizam

Hrvatska među najtraženijim inozemnim destinacijama na tržištu Rusije

Hrvatska među najtraženijim inozemnim destinacijama na tržištu Rusije
Bojan Bogdanić

Hrvatska turistička zajednica na tržištu Rusije organizirala je virtualnu poslovnu radionicu namijenjenu turističkim agentima i turoperatorima na kojoj je sudjelovalo više od 200 sudionika.

Osim hrvatskih turističkih subjekata i partnera s tržišta Rusije, na radionici su također sudjelovali agenti i turoperatori iz Ukrajine te Bjelorusije.

„Hrvatska je visoko na ljestvici liste prioritetnih destinacija ruskog turističkog sektora. Na radionici su bili prisutni svi vodeći ruski organizatori putovanja koji već godinama rade s hrvatskim destinacijama, kao i niz novih partnera kojima Hrvatska tek počinje biti interesantna. Oduševljen sam i velikim odazivom hrvatskih partnera koji time potvrđuju važnost i potencijal ruskog tržišta za hrvatski turizam. Gotovo ista situacija je i sa ukrajinskim tržištem s kojeg ove godine očekujemo ozbiljan rast u odnosu na prošlu godinu. Broj dolazaka ruskih i ukrajinskih  gostiju u Hrvatsku već je sada značajno veći nego prošle godine u istom razdoblju, a očekivanja su da će tijekom ljetne sezone te brojke intenzivno rasti“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice u Rusiji Rajko Ružička, dodavši kako će Predstavništvo u Moskvi u lipnju organizirati dodatne regionalne prezentacije za agencije.

Veliki interes i odaziv ruskih partnera na radionicu je očekivan, s obzirom da je Hrvatska prva od europskih zemalja koja se otvorila za rusko tržište. Naime, Hrvatska je od 1. travnja počela izdavati turističke vize za posjetitelje iz Rusije, a prihvatila je i potvrde o cijepljenju ruskim cjepivom.

Danas se održava i Croatian Virtual Get2Gether prezentacija namijenjena ruskom, ukrajinskom i bjeloruskom tržištu, odnosno predstavnicima turoperatora i turističkih agencija s navedenih tržišta. Na prezentaciju se prijavilo 116 sudionika, a direktor Predstavništva HTZ-a u Rusiji Rajko Ružička tom će prilikom, između ostalog, predstaviti i nacionalnu oznaku Safe Stay in Croatia, sigurnosne protokole koji se provode za siguran boravak u Hrvatskoj te najaviti provođenje kampanje „Trust me, I’ve been there“ na ruskom tržištu.

Dodajmo kako je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine s tržišta Rusije ostvareno više od 24 tisuće noćenja što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 22 posto.


Reci što misliš!