Biznis

prva u ciklusu virtualnih radionica

Škola kuhanja u Francuskoj pod vodstvom zadarskog chefa Saše Begana

Škola kuhanja u Francuskoj pod vodstvom zadarskog chefa Saše Begana

Francuzima se prikazala tehnika pripreme jela, preporuke vina te detalji o autohtonim namirnicama koje su dostavljene iz Hrvatske, iz Zadra, dok su Zadar i županija predstavljeni su kroz javljanja uživo s Foruma i Rive, odnosno Morskih orgulja, kao destinacija bogata kulturom i povijesti

S obzirom na najnovije trendove i tehnološke mogućnosti predstavništvo Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Parizu je odlučilo organizirati ciklus virtualnih interaktivnih radionica u obliku „škola kuhanja“ za najznačajnije francuske influensere i novinare specijalizirane za putovanja i gastronomiju, i to kroz predstavljanje ponude tri hrvatske turističke regije - Zadarske, Istre i Dubrovnika s fokusom na bogatu lokalnu gastronomiju kroz pripremu tipičnog jela i degustaciju lokalnog vina. 

Tako je jučer, 18. svibnja 2021. u suorganizaciji Turističke zajednice Zadarske županije odrađena prva radionica, a posebnost projekta je što su svi sudionici u Francuskoj  unaprijed dobili sastojke, recept i vino, te su i samostalno istovremeno mogli u svojim domovima u Francuskoj pripremiti jelo uz direktne upute chefa Saše Begana iz zadarskog restorana Foša koji je kuhao uživo. 

Pri izboru jela posebna pozornost se obratila činjenici da jelo mora reflektirati gastro običaje lokalnog stanovništva, a dodatan izazov za odabir i organizaciju dalo je ograničenje u vidu dostave namirnica u Francusku.

Odlučeno je da to bude rižoto od daganja, a koristile su se dimljene dagnje koja može izdržati transport, te motar kao posebnost naše gastronomije. Sudionici su također dobili vino –maraštinu, cvijet soli i nezaobilazno maslinovo ulje, a kao „šlag na torti“ poslužila je naša svjetski najpoznatija namirnica – paški sir.

Tijekom događanja prikazala se tehnika pripreme jela, preporuke vina te detalji o autohtonim namirnicama koje su dostavljene iz Hrvatske, iz Zadra, dok su Zadar i županija predstavljeni su kroz javljanja uživo s Foruma i Rive, odnosno Morskih orgulja, kao destinacija bogata kulturom i povijesti odnosno tri tisućljetni grad koji spaja staro i novo i u kojem se osjeća mediteranski ritam života ljudi, a što oduševljava sve posjetitelje.

2d9133d70f1bbd610ca439e6ce4284c0.jpg?v=1Ovom su prezentacijom Predstavništvo HTZ-a i TZ Zadarske županije reagirali na vrijeme izabravši kanal i medij koji pruža trenutnu vidljivost. 25 utjecajnih turističkih medija (Le Monde, Le Figaro, i dr.), blogera i influensera pratili su prezentaciju od početka do kraja, pozitivno reagirali na projekt i oduševili se viđenim, te se očekuje pregršt dobrih objava.

Daniela Mihalić Đurica, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Parizu, vodila je kako cijeli projekt, tako i samu prezentaciju, a odabir Zadra objašnjava činjenicom kako u ovoj kriznoj situaciji Zadar ima značajan broj izravnih letova iz Francuske  (Transavia uvodi dvije redovne zračne linije tjedno iz Pariza (Orly), a Ryanair također vraća Pariz i Marseille).

Zadarska se županija također u 2020. godini pokazala kao odličan domaćin velikom broju turista koji su uspjeli putovati, te je ostvarila značajan rezultat među hrvatskim turističkim regijama a predstavlja i veliki gastronomski potencijal za nove dolaske francuskih gostiju.

 


Reci što misliš!