Biznis

legendarni motor

Harley-Davidson ponovo u sedlu, električnim motorom želi privući mlađe kupce

Harley-Davidson ponovo u sedlu, električnim motorom želi privući mlađe kupce

Legendarni američki proizvođač motora Harley-Davidson predstavio je električni model koji bi mu trebao pomoći da proširi bazu kupaca na mlađe generacije.

Potpuno električni brend LiveWire korak je prema „vođenju i definiranju tržišta“ električnih vozila, rekao je u ponedjeljak izvršni direktor Harley-Davidsona Jochen Zeitz.

Ime LiveWire povezano je s prvim modelom električnog motocikla kojeg je Harley-Davidson predstavio 2019. godine na tehnološkom sajmu CES u Las Vegasu, a projektirao ga u partnerstvu s japanskom elektroničkom tvrtkom Panasonic.

Iz kompanije su najavili novu “premijeru” brenda LiveWire za 8. koji će biti pušten u prodaju na Međunarodnom moto salonu 9. srpnja.

Dodatni detalji nisu još dostupni.

Harley-Davidson godinama muku muči sa staromodnim imidžom i činjenicom da su njegovi glavni kupci uglavnom pripadnici starije generacije, primjećuje agencija dpa.

Kompanija želi električnim motociklima i modernijim proizvodima privući i mlađe, a rezultati signaliziraju da je dobrom putu, budući da je u prvom tromjesečju gotovo učetverostručila dobit, na 259 milijuna dolara. Prihodi su im porasli 10 posto, na 1,4 milijarde dolara.


Reci što misliš!