zadarsko tv lice autorica videa
Doris Pinčić u nacionalnoj kampanji ruralnog turizma "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!"
Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica s ciljem dodatnog približavanja raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija na domaćem tržištu pokreću promotivnu kampanju „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“.
Zaštitno lice kampanje i autorica zanimljivih video materijala je popularna voditeljica Doris Pinčić.
Kampanja, koja je predstavljena danas u Slavonskom Brodu, sastojat će se od 12 tematskih video priloga kojima će biti obuhvaćena jedinstvena turistička ponuda hrvatskih ruralnih područja.
„Danas stavljamo u fokus svo bogatstvo koje ruralna Hrvatska može pružiti domaćim, ali i stranim turistima. U okviru ove, prve nacionalne kampanje ruralnog turizma, kroz putovanja ruralnom Hrvatskom otkrivamo blaga naše prirodne i kulturne baštine, kao i srdačnost i gostoljubivost domaćina, što je posebna kvaliteta upravo ove vrste turizma. U današnje vrijeme kada je sigurnost jedan od preduvjeta dolaska u destinaciju, a turisti sve više traže boravak u prirodi i svježem zraku, ruralni turizam je proizvod koji odgovara na sve potrebe: od mogućnosti boravka u očuvanoj prirodi, opuštanja i aktivnog odmora, do gastronomskih užitaka u domaćim proizvodima. Ruralni turizam donosi novu kvalitetu ukupnog hrvatskog turizma kroz obogaćivanje ponude i mogućnosti za produljenje turističke sezone. Vjerujem kako ćemo danas potaknuti mnoge da istraže ruralnu Hrvatsku i dožive domaće“, poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
„Ruralni turizam u pandemijskim se okolnostima istaknuo kao izuzetno tražen turistički proizvod, a prema istraživanjima u narednim će godinama biti sve traženiji, kako od strane inozemnih, tako i od strane domaćih gostiju koji se sve više okreću istraživanju neotkrivenih turističkih bisera Hrvatske. Riječ je o proizvodu koji nudi mogućnost osame, odmor u čistoj prirodi, domaće uzgojenu hranu, jedinstveni doživljaj, autohtona iskustva i kvalitetnu uslugu. Vjerujem kako ćemo našom novom promotivnom kampanjom domaće goste dodatno inspirirati i potaknuti na istraživanje manje poznatih, ali izuzetno zanimljivih ruralnih destinacija Lijepe naše“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Pripremljeni video materijali usmjereni su na promoviranje pojedinih sadržaja po turističkim regijama, a bit će kreiran i opći video koji će sadržavati najbolje kadrove snimljenog materijala svih navedenih destinacija.
Aktivnosti u sklopu kampanje usmjerene su na domaće tržište s ciljem poticanja turističkog prometa kroz upoznavanje autohtonih doživljaja u hrvatskim ruralnim destinacijama.
Kampanja će se provoditi na online i offline kanalima komunikacija te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. Kampanju je uz Ministarstvo turizma i sporta inicirala Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK.
Vezane vijesti
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
Policijski službenici Policijske postaje Zadar proveli su kriminalističko istraživanje nad 53-godišnjim hrvatskim državljaninom zbog sumnje u počinjenje kaznenog djela krivotvorenje isprave.
-
Članovi Hrvatskog pjevačko glazbenog društva „Zoranić“, na poziv Zbora Moreška – Korčula, gostovali su prošlog vikenda u prekrasnoj Korčuli.
-
U Nigdjezemsku dolazi američki bend Public Serpents, spremite se za večer ska muzike i plesa.
Izdvojeno
-
Zatajivanje srca naziva se najčešćom zloćudnom bolešću današnjice. Usporedba sa zloćudnim bolestima proizlazi iz činjenice da je od postavljanja dijagnoze smrtnost od ove bolesti 50% unutar pet godina.
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
Cilj ih je podučiti arheološkim metodama i pristupima u izučavanju arhitekture koja se sačuvala u visini. Kao idealan lokalitet odabran je benediktinski samostan sv. Kuzme i Damjana.
-
Danas je premijerno u eteru Novog radija i na njihovom You Tube kanalu predstavljena nova navijačka pjesma “Diži se grade”.
Reci što misliš!