Biznis

kampanja

Hrvatska u britanskim medijima predstavljena kao atraktivna destinacija za digitalne nomade

Hrvatska u britanskim medijima predstavljena kao atraktivna destinacija za digitalne nomade

Renomirani i jedni od najčitanijih britanskih dnevnih listova The Mirror i The Independent objavili su članke u kojima je Hrvatska predstavljena kao poželjna i atraktivna destinacija za digitalne nomade, izvijestila je direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Ujedinjenom Kraljevstvu Darija Reić.​

„Hrvatska je u Velikoj Britanija prepoznata kao atraktivna destinacija čijoj se bogatoj prirodnoj i kulturnoj baštini Britanci dive. Sigurni smo da će naša gastronomija, klima i priroda mnoge Britance inspirirati da kao digitalni nomadi još bolje upoznaju našu zemlju i uživaju u njenim blagodatima", izjavila je Reić, dodavši kako navedene objave značajno doprinose i generalnoj vidljivosti Hrvatske kao turističke destinacije na ovom važnom tržištu.

U The Independentu se navodi kako je u Hrvatskoj od ove godine uvedena posebna dozvola za digitalne nomade, čime je Hrvatska postala jedna od rijetkih zemalja u svijetu u kojoj su stvoreni formalni uvjeti za život i rad digitalnih nomada. U nastavku članka novinarka piše o promotivnoj kampanji Hrvatske turističke zajednice „Croatia, your new office!“, pokrenutoj upravo s ciljem predstavljanja Hrvatske kao zanimljive destinacije s kvalitetnim uvjetima za život digitalnih nomada.

The Mirror u članku „Croatia's new remote worker visa allows Brits to come and stay for up to a year“ navodi odlične uvjete boravka u Hrvatskoj u statusu digitalnih nomada, ističući pritom i jedinstvene prirodne ljepote Hrvatske, poput otoka, nacionalnih parkova, zanimljivih gradova i prekrasnih plaža.

Dodajmo kako su The Mirror i The Independent jedne od najčitanijih medijskih publikacija u Ujedinjenom Kraljevstvu koje ukupno prati više od 50 milijuna čitatelja.  


Reci što misliš!