Biznis

POSVEĆENI IZVRSNOSTI

Korporativne vrijednosti ključ su uspjeha jednog od vodećih maloprodajnih lanaca na tržištu

Korporativne vrijednosti ključ su uspjeha jednog od vodećih maloprodajnih lanaca na tržištu

Od tradicionalnog dućana iz susjedstva do mreže modernih prodavaonica diljem jadranske obale, Studenac je izrastao razvojem i oslanjanjem na temeljne vrijednosti.

Bogat asortiman, frekventna lokacija i popularne cijene važne su prednosti, ali ne nužno i jamci uspjeha poslovanja neke tvrtke. Ono što donosi presudnu prednost u opstanku, razvoju i rastu poslovanja kompanije njezine su vrijednosti. Prepoznavši vrijednosti kao preduvjet kvalitetnog poslovanja, Studenac, vodeći maloprodajni lanac na Jadranu, ustrajan je u njihovoj integraciji u svaku poru svojeg poslovanja.

Orijentirani na kupce, vođeni rezultatima, profesionalni i uvijek spremni na suradnju – vrijednosti su kojima u Studencu pripisuju poslovne uspjehe koje tvrtka bilježi iz mjeseca u mjesec. Njihov razvoj pratila je i transformacija kompanije od tradicionalnih do modernih prodavaonica na korak do svojih kupaca. Uz širenje mreže i obogaćivanje asortimana, sastavni su dio razvoja i osmišljavanje te provođenje mnogih novih projekata, poput programa vjernosti i koncepta TO GO.

Ponosne promotorice vrijednosti

Kako postići da odabrane vrijednosti zažive kod svakog djelatnika i tako uistinu postanu dio kompanije? Kao odgovor na to pitanje može poslužiti upravo primjer iz Studenca. Postupno, kontinuiranim poticanjem primjene vrijednosti u svakom dijelu kompanije, od ureda preko terena do prodavaonica, one su postale putokazi za svakodnevni rad. Primjeri dobre prakse prepoznati su i među djelatnicima i menadžmentom, ističu se i nagrađuju.

U povodu mjeseca žena Studenac je odlučio i široj javnosti predstaviti prve promotorice svojih kompanijskih vrijednosti koje su prepoznali njihovi kolege.

Ivanka Mrvelj, poslovotkinja prodavaonice Studenca

Poslovotkinja prodavaonice Studenca Ivanka Mrvelj prepoznata je kao promotorica vrijednosti – orijentirani na kupce. Upravo je osluškivanje želja i potreba kupaca iznjedrilo mnoge nove, kupcima prilagođene projekte Studenca, među kojima je i program vjernosti.

Govoreći o prioritetima u svojem radu, Ivanka Mrvelj ističe kako mnogo pažnje posvećuje iskustvu kupnje u prodavaonici koju vodi i komunikaciji s kupcima: „Moj cilj, a i cilj kolega s kojima radim, uvijek je staviti kupce na prvo mjesto. Oni su ogledalo našeg poslovanja i naš svakodnevni rad zrcali se upravo u odnosu koji s njima uspostavljamo. Neki od njih, oni koje viđamo gotovo svakog dana, s nama nerijetko podijele i neke svoje osobne priče pa nam s vremenom postaju više od osoba koje samo kupuju proizvode s naših polica.“

No, jednako kao s kupcima i partnerima, u Studencu su prioriteti i dobra suradnja i kolegijalnost među zaposlenicima.

Antonija Rajković, referentica računovodstva u Studencu

„Uvijek spremno odgovaram kad je nekomu od mojih kolega potrebna pomoć ili asistencija. Sretna sam što od svojih kolega isto dobivam zauzvrat i, kad se suočim s preprekom, znam da u njezinu rješavanju neću biti sama. Smatram da su dobri međuljudski odnosi i kolegijalnost ključ poslovnog uspjeha svake tvrtke. Time se svakodnevno vodim tijekom radnog dana“, riječi su kojima referentica računovodstva Antonija Rajković opisuje svoj pristup poslu te je prepoznata kao promotorica vrijednosti – uvijek spremni na suradnju.

Profesionalnost i profesionalno ponašanje još je jedna važna vrijednost poslovanja Studenca.

Marina Mujčinović, poslovotkinja prodavaonice Studenca

„Tek kada dam svoj maksimum, zadovoljna sam načinom na koji sam odradila zadani posao. Upravo su trud, zalaganje i stalna želja za napretkom temelji profesionalnosti i načela kojima osobno i poslovno stremim. Profesionalnost je riječ koju svi često imamo prilike čuti u različitim kontekstima, a moj je cilj doista je svakodnevno unositi u posao. Zbog svega navedenog, drago mi je što sam prepoznata kao promotorica vrijednosti Studenca“, govori poslovotkinja prodavaonice Marina Mujčinović.

Uz postignuto ozračje suradnje među djelatnicima, uspostavljene dobre odnose s kupcima i profesionalni pristup, ne izostaju ni rezultati, a u Studencu ih prepoznaju i zajednički slave te tako djeluju u skladu s vrijednosti – orijentirani na rezultate.

Nela Kuić, koordinatorica vizualne komunikacije Studenca

„Neovisno o poslu koji obavljate, zadovoljstvo je njegov bitan čimbenik i uvelike utječe na konačne rezultate. Dobar rezultat neće izostati ako je posao koji mu je prethodio odrađen sa željom za napretkom i traženjem uvijek najboljeg rješenja. Nadam se da ću, zajedno s kolegama, nastaviti pridonositi ostvarenju ambicioznih ciljeva!“, tvrdi Nela Kuić, koordinatorica vizualne komunikacije Studenca i četvrta promotorica kompanijskih vrijednosti.

Svi koji se prepoznaju u vrijednostima Studenca i žele postati dio brzorastuće kompanije više informacija mogu doznati na sljedećoj poveznici.


Reci što misliš!