Biznis

Ugostitelji se hvataju za slamku spasa

Robert Kovačević: Prodaja kave za van imala bi važan psihološki učinak

Robert Kovačević: Prodaja kave za van imala bi važan psihološki učinak
Marko Dimic/PIXSELL

Na nacionalnoj razini intenzivno se razgovara da se dopuste sport i rekreacija na otvorenom, ali čini se da i dalje nema dobrih vijesti za ugostitelje.

Ugostiteljske terase se zasad najvjerojatnije neće otvarati, a pitanje je i hoće li se kafićima dopustiti prodaja kave za van. Robert Kovačević, predsjednik zadarskog Ceha ugostitelja smatra da bi prodaja kave za van imala važan psihološki učinak:

- Ne bi puno pomoglo financijski, ali bi psihološki; smanjila bi se neizvjesnost. Ljudima (ugostiteljima, op. a.) bi to dalo motiv da ujutro dižu, da idu raditi i nešto naprave i pripreme. Izvan sezone smo mi i prije bili u nuli ili minimalnoj zaradi, ali je psihološki jako bitno da čovjek otvori, da ima radnu obavezu...

Kovačević se nada postupnom vraćanju ugostiteljstva u život kako bi se prvi mjeseci turističke sezone dočekali uhodano i organizirano.


Reci što misliš!