
Interes za putovanjima raste - u slučaju nemogućnosti putovanja turističke agencije putnicima vraćaju novac.
Turističke agencije se, unatoč novim uvjetima u kojima živimo i
pravilima koja nas okružuju, susreću sa sve većim interesom
klijenata za jesenskim i zimskim putovanjima. Udruga hrvatskih
putničkih agencija (UHPA) pozdravlja inicijativu putnika kojoj su
se turističke agencije u kratkom roku prilagodile te kreirale
nove turističke programe, ali i uvjete putovanja u korist
putnika.
“Prema informacijama naših članova interes za
putovanjima, iako uz povećani oprez, i dalje postoji, što nas
jako veseli. Većinom se radi o individualnim putovanjima i
tradicionalnim skijaškim aranžmanima. Kako bi odgovorili
zahtjevima klijenata, naši članovi su promptno prilagodili
uvjete i način poslovanja te vjerujemo da će svojim pristupom
novonastalim okolnostima motivirati putnike u planiranju njihovih
putovanja“, istaknuo je predsjednik UHPA-e Tomislav
Fain.
Novi uvjeti poslovanja i pružanja usluga u okolnostima pandemije
COVID-19 imaju za cilj osigurati povrat uplaćenih sredstava u
slučaju otkaza putovanja uslijed onemogućenog dolaska u željenu
destinaciju zbog restriktivnih mjera. Sve ključne informacije
putnici mogu saznati od djelatnika turističkih agencija te ih
UHPA poziva da im se obrate s povjerenjem.
“U agencijskom poslovanju uvijek je bilo najvažnije
pravovremeno uočiti nove trendove i prilagođavati im se u što
kraćem roku. U skladu s time, agencijski posao se kontinuirano
mijenjao i prilagođavao zahtjevima tržišta i putnika. Na isti
način smo pristupili i pripremama za turističku sezonu 2021. za
koju definitivno vrijede nova pravila te je svakako poticajno da
i naši klijenti i partneri imaju povjerenja u nas. Jedini način
da ostanemo na tom putu jest pružiti putnicima sve informacije i
sigurnost, kako na samom putovanju tako i u slučaju da se
putovanje ne realizira. UHPA će u suradnji s resornim
ministarstvom kao i s ostalim strukovnim udrugama nastaviti
ulagati veliki trud u normalizaciju poslovanja kao i vraćanje
povjerenja putnika, te nam je izrazito drago da to naši putnici
prepoznaju i iskazuju sve veći interes za putovanjima“,
zaključuje Fain.