Biznis

turizam u doba korone

Online promocija daje rezultate - Zadarska županija i dalje je među najposjećenijima

Online promocija daje rezultate - Zadarska županija i dalje je među najposjećenijima
Bojan Bogdanić

Zadarska županija i dalje je među najposjećenijim turističkim odredištima u Hrvatskoj. U teškoj godini snažna promocija na važnim turističkim tržištima donosi rezultate, izvijestili su iz Turističke zajednice Grada Zadra.

Od početka srpnja Zadar bilježi 17.310 turističkih dolazaka uz 96 tisuća noćenja ili 51% u odnosu na prošlu rekordnu turističku godinu. Ukupno je grad od početka godine posjetilo 60 tisuća gostiju s 247 tisuća noćenja. Najbrojniji su gosti iz Njemačke, Hrvatske, Austrije, Slovenije, Poljske i Češke.

"Vidljivo je kako uz goste koji odsjedaju u hotelima, apartmanima i kampovima nedostaju cruiserski gosti i prolazne autobusne grupe, koje su činile velik dio svakodnevnog ljetnog šušura uz veliki udio u prometu, trgovini, ugostiteljstvu i ostalim komplementarnim djelatnostima, prijevozu i agencijskim uslugama. Zračni promet je također u osjetljivoj fazi oporavka sa svim znakovima da bi do početka posezone mogao jače zaživjeti", kažu u TZ Zadar.

"Sve mediteranske, ali i svjetske turističke zemlje su se nakon relativnog popuštanja epidemioloških mjera maksimalno otvorile prema turističkom businessu, prvenstveno putem promocije na najvažnijim kanalima i tržištima, stvorivši tako izrazito kompetitivno okruženje. Posljedično su se značajno uvećale i same cijene oglašavanja. Takav trend prati, a u nekim segmentima i nameće Glavni ured Hrvatske turističke zajednice sa snažnim kampanjama.

U koordinaciji s nacionalnom kampanjom pravodobno je reagirao županijski ured TZ-a, odradivši snažnu online kampanju na pet nama najvažnijih srednjoeuropskih tržišta od početka lipnja", priopćili su uz ostalo iz TZ Zadar.


Reci što misliš!