digitalni svijet
Naručivanje kave i pića u kafićima više neće biti isto
U Hrvatskoj obrtničkoj komori “najavili” novu digitalnu aplikaciju “Smart service”, kojom žele uvesti jednostavniji, efikasniji i brži način posluživanja u kafićima i restoranima, pa i hotelima.
Po dolasku u ugostiteljski lokal gosti više neće morati čekati konobara da bi vidjeli ili čuli ponudu te odabrali što žele naručiti nego će to moći učiniti sami.
Kako će to izgledati, pokazali su ekipi 24 sata praktično na predstavljanju aplikacije. Bili su gosti u zamišljenom kafiću i uvjerili se kako je sustav naručivanja poprilično jednostavan, kako za ugostitelje tako i za goste. Bez potrebe za posebnim “uputama o korištenju” sjeli su za stol označen brojem šest.
Prije samog ulaska u digitalni meni trebali su odabrati jedan od sedam ponuđenih jezika, a nakon toga otvara se ponuda kafića, odnosno restorana. Svaka ponuda dolazi s fotografijom te detaljnim opisom hrane i pića, a navedena je, naravno, i njegova cijena. Moglo se i dodatno naglasiti kako, umjesto s običnim mlijekom, žele kavu s bademovim.
Slične izmjene u ponudi mogu se tražiti i ako se naručuje hrana. Nakon narudžbe stigla je potvrda, a kavu koju su naručili donio je ipak konobar. U rekordno brzom roku i, naravno, s bademovim mlijekom umjesto običnog.
Izdvojeno
-
Nastavlja se "prepucavanje" Daniela Radete, gradskog vijećnika i predsjednika GO SDP Zadar te gradonačelnika Branka Dukića oko nezakonite građevinske dozvole koje Radeta u serijalu objavljuje na svom Facebook profilu.
-
Ekološka manifestacija “Uz more, za more: zelena misija za održivu budućnost Hrvatske” održala se danas na plivarici Škoda koja je jutros u 11 sati isplovila iz zadarske luke Gaženica prema Ugljanu gdje se provela akcija izvlačenja odbačenih ribarskih mreža iz mora.
-
Ove godine za Međunarodni dan plesa, Hrvatsko narodno kazalište Zadar u suradnji sa Zadarskim plesnim ansamblom za svoje sugrađane i ljubitelje plesne umjetnosti pripremilo je veliki plesni događaj.
-
Mikro poduzetnici važan su čimbenik domaćeg gospodarstva. Prema trenutno dostupnim podacima FINA-e, 2022. godine u Hrvatskoj je bilo nešto više od 150 tisuća poduzeća. Od te brojke, mikro poduzeća bilo je oko 135 tisuća - čak 90 posto. Mikro poduzetnici svoje poslovanje često počinju, kako se popularno kaže, kao “one man band”.
Reci što misliš!