Biznis

zadar

Wolt je stigao u Zadar!

Wolt je stigao u Zadar!

Revolucionarni finski sustav za dostavu hrane Wolt nakon Splita stigao je i u drugi dalmatinski grad, Zadar.

Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je u 2019. godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu. Globalno, Wolt posluje u preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.

*Wolt partner dostavljač

Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane Wolta, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a posebno u posljednjih nekoliko mjeseci, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge od strane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji nekoliko stotina tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te nekoliko desetaka tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.

Uz ovoliko veliki broj zadovoljnih korisnika, Wolt surađuje i s nekoliko stotina partnera dostavljača koji svakodnevno marljivo patroliraju ulicama gradova u prepoznatljivoj plavoj boji te dostavama uveseljavaju gladne korisnike.

“Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu, profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu”, ističe Sonja Janković, Junior Marketing Manager u Woltu.

Wolt trenutno usko surađuje s više od 450 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu, a u potpunosti je jasno da će ta brojka znatno porasti nakon otvaranja Zadra. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice, mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma.

Za sada je na aplikaciji za grad Zadar dostupno više od 20 restorana i dvije mesnice pa tako korisnici mogu uživati u tradicionalnim dalmatinskim i mediteranskim jelima iz restorana poputa Jadera, 2 ribara, u slasnim burgerima iz Burger & More i La Famiglia, palačinkama iz Palačinka bar Slatka tajna, a tu su i pizzeria Pizzara te svjetski poznati lanac brze prehrane KFC te brojni drugi. Sugeriramo vam da preuzmete aplikaciju i sami otkrijete ponudu restorana u Zadru.

Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Zadru.

„Drago nam je što su Zagreb, Rijeka i Split prepoznali kvalitetu naše usluge i vjerujemo da će i grad Zadar ostati jednako oduševljen našim servisom. Restorani su prepoznali vrijednost našeg načina dostave i zadovoljni smo njihovim odazivom, a svakako planiramo i u Zadru zabilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima.“, rekao nam je Luka Beli, Restaurant Partnership Manager.

Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?

Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i mastercard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama dostava je izuzetno brza – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, traje u prosjeku oko 30 minuta.

Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo, istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi, a zadovoljstvo korisnika 4.8 od 5.

Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u proteklom periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom pandemije Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Više informacija o Woltovim inicijativama potražite ovdje.

*beskontaktna dostava

Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića.

Kako koristiti Wolt?

Kao što je ranije spomenuto, proces korištenja aplikacije je iznimno jednostavan i u potpunosti prilagođen korisniku. Željenu hranu korisnici mogu naručiti u samo nekoliko klikova putem mobilnih uređaja (aplikacije je dostupna za Android i iOS) ili putem desktop verzije na www.wolt.com.

Prije svega potrebno je besplatno preuzeti aplikaciju, registrirati se putem email adrese ili Facebooka te dodati karticu kao sredstvo plaćanja. Nakon odrađene instalacije i registracije korisnik odabire restoran i jelo i to je sve.

*proces narudžbe hrane

S obzirom da je Wolt trenutno jedina aplikacija u Hrvatskoj s Apple’s Editors Choice nagradom za korisničko iskustvo, širokim i kvalitetnim portfeljem restorana i trgovina te inovativnim sustavom narudžbe i dostave – ovo je servis koji svakako vrijedi isprobati.


Reci što misliš!