Biznis

do 6. travnja

Destinacijski menadžment: Na javni natječaj mogu se javiti i nove agencije

Destinacijski menadžment: Na javni natječaj mogu se javiti i nove agencije

Hrvatska turistička zajednica objavila je Javni poziv za dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment kompanija putem kojeg će se u 2020. godini dodijeliti bespovratna novčana sredstva za programe razvoja i uvođenja složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa.

Cilj javnog poziva je aktivacija neiskorištenih turističkih resursa, kreiranje novih motiva dolazaka turista, razvoj turističke ponude i inovativnih proizvoda koji omogućavaju produljenje turističke sezone te povećanje turističkog prometa, posebice u razdobljima pred i posezone te na kontinentu. 

„Putem ovog programa podržavamo one pakete, aranžmane i ture koje sadržajno obuhvaćaju određene grupe proizvoda kao što su cikloturizam i aktivni odmor, kultura, zdravstveni turizam i nautika. Prednost će imati oni projekti koji se ističu svojom inovativnošću u sadržaju te koji doprinose aktiviranju manje korištenih turističkih resursa, kao i jačanju imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši se na javni poziv po prvi puta mogu prijaviti i novo registrirane agencije.  

Sredstva potpore mogu se dodijeliti i koristiti isključivo za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda, a riječ je o ukupno 1.800.000,00 kuna za 2020. godinu.

Jedan korisnik može kandidirati maksimalno pet programa paket-aranžmana, a korisnicima se može odobriti potpora u bruto iznosu od 50.000,00 do 100.000,00 kuna po programu, odnosno maksimalno 250.000,00 kuna po pojedinom kandidatu.

Prijave na javni poziv, koji je objavljen i na mrežnim stranicama Hrvatske turističke zajednice, zaprimaju se do 6. travnja 2020. godine u elektronskom obliku putem ove poveznice te u tiskanom obliku na adresu Hrvatske turističke zajednice.  


Reci što misliš!