
Autori platforme anonimno, ali s velikom strašću progovaraju o aktualnim društvenim temama poput obiteljskog i partnerskog nasilja, prava manjina, mentalnog zdravlja i društvenih nepravdi
U nešto više od četiri godine djelovanja aktivistička platforma
Grof Darkula došla je bez oglašavanja do gotovo 75 tisuća
pratitelja na Instagramu. Platforma se prošle godine istaknula
svojom izravnom, pravovremenom i otvorenom komunikacijom te
snažnim društvenim angažmanom.
Zbog toga ju je žiri nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose
s javnošću uvrstio među finaliste za Komunikatora godine.
“Autori platforme anonimno, ali s velikom strašću progovaraju o
aktualnim društvenim temama poput obiteljskog i partnerskog
nasilja, prava manjina, mentalnog zdravlja i društvenih nepravdi
potičući otvorene rasprave i demistificirajući tabu teme. Kroz
kombinaciju britkog humora, informiranih analiza i interaktivnog
pristupa, u isto vrijeme pružajući informacije i podršku žrtvama,
uspijevaju angažirati zajednicu te potaknuti konstruktivne
razgovore o važnim društvenim pitanjima”, ističe žiri Grand PRixa
HUOJ-a na čijem je čelu Igor Crnčić.
Platforma svojim stilom i tonom pokazuje kako digitalni kanali
mogu biti snažan alat za edukaciju, aktivizam i poticanje
promjena.
“Iskreno, nominacija nas je jako iznenadila i nismo je očekivali.
No, drago nam je što je naš rad prepoznat i što nas se smatra
dobrim komunikatorima/cama. To nam pokazuje da su teme kojima se
bavimo, važne i da dopiru do ljudi. Ova nominacija dodatno nas
motivira da nastavimo raditi ono u što vjerujemo. Naša
komunikacija temelji se na provjerenim činjenicama, rušenju tabua
i otvaranju tema koje su često marginalizirane. Trudimo se biti
inkluzivni, edukativni i angažirani s ciljem poticanja dijaloga i
promjena u društvu. Isto tako, svjesni smo činjenice da ćemo
nekada možda i pogriješiti te je sastavni dio naše komunikacije i
javna ispravka/isprika ako do greške dođe”, kazali su s platforme
Grof Darkula.
Javnosti nije poznat identitet autora platforme.
“Platforma je pokrenuta s ciljem podizanja svijesti o važnim
društvenim pitanjima i osnaživanja onih čiji se glasovi često ne
čuju. Anonimnost nam omogućuje da se fokusiramo na teme, a ne na
pojedince koji stoje iza njih, čime dodatno naglašavamo
zajednički karakter naše misije”, objasnili su s platforme.
Uz izvrsnu komunikaciju putem Instagrama platforma se istaknula
Priručnikom za preživljavanje. Ta knjiga koja je prošle godine
dobila treće izdanje, čitateljima donosi 27 autobiografskih priča
koje osvještavaju goruće društvene probleme i građanima otvaraju
prostor za razumijevanje i empatiju. Sva su tri izdanja knjige
rasprodana.
Grof Darkula jedan je od tri finalista za Komunikatora godine.
Tko su ostali finalisti, bit će otkriveno idućih dana.