Finalist za Komunikatora godine:

Aktivizmom na Instagramu platforma Grof Darkula utječe na društvene promjene

Autori platforme anonimno, ali s velikom strašću progovaraju o aktualnim društvenim temama poput obiteljskog i partnerskog nasilja, prava manjina, mentalnog zdravlja i društvenih nepravdi

U nešto više od četiri godine djelovanja aktivistička platforma
Grof Darkula došla je bez oglašavanja do gotovo 75 tisuća
pratitelja na Instagramu. Platforma se prošle godine istaknula
svojom izravnom, pravovremenom i otvorenom komunikacijom te
snažnim društvenim angažmanom.

Zbog toga ju je žiri nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose
s javnošću uvrstio među finaliste za Komunikatora godine.

“Autori platforme anonimno, ali s velikom strašću progovaraju o
aktualnim društvenim temama poput obiteljskog i partnerskog
nasilja, prava manjina, mentalnog zdravlja i društvenih nepravdi
potičući otvorene rasprave i demistificirajući tabu teme. Kroz
kombinaciju britkog humora, informiranih analiza i interaktivnog
pristupa, u isto vrijeme pružajući informacije i podršku žrtvama,
uspijevaju angažirati zajednicu te potaknuti konstruktivne
razgovore o važnim društvenim pitanjima”, ističe žiri Grand PRixa
HUOJ-a na čijem je čelu Igor Crnčić.

Platforma svojim stilom i tonom pokazuje kako digitalni kanali
mogu biti snažan alat za edukaciju, aktivizam i poticanje
promjena.

“Iskreno, nominacija nas je jako iznenadila i nismo je očekivali.
No, drago nam je što je naš rad prepoznat i što nas se smatra
dobrim komunikatorima/cama. To nam pokazuje da su teme kojima se
bavimo, važne i da dopiru do ljudi. Ova nominacija dodatno nas
motivira da nastavimo raditi ono u što vjerujemo. Naša
komunikacija temelji se na provjerenim činjenicama, rušenju tabua
i otvaranju tema koje su često marginalizirane. Trudimo se biti
inkluzivni, edukativni i angažirani s ciljem poticanja dijaloga i
promjena u društvu. Isto tako, svjesni smo činjenice da ćemo
nekada možda i pogriješiti te je sastavni dio naše komunikacije i
javna ispravka/isprika ako do greške dođe”, kazali su s platforme
Grof Darkula.

Javnosti nije poznat identitet autora platforme.

“Platforma je pokrenuta s ciljem podizanja svijesti o važnim
društvenim pitanjima i osnaživanja onih čiji se glasovi često ne
čuju. Anonimnost nam omogućuje da se fokusiramo na teme, a ne na
pojedince koji stoje iza njih, čime dodatno naglašavamo
zajednički karakter naše misije”, objasnili su s platforme.

Uz izvrsnu komunikaciju putem Instagrama platforma se istaknula
Priručnikom za preživljavanje. Ta knjiga koja je prošle godine
dobila treće izdanje, čitateljima donosi 27 autobiografskih priča
koje osvještavaju goruće društvene probleme i građanima otvaraju
prostor za razumijevanje i empatiju. Sva su tri izdanja knjige
rasprodana. 

Grof Darkula jedan je od tri finalista za Komunikatora godine.
Tko su ostali finalisti, bit će otkriveno idućih dana.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail desk@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest