
Hrvatska pošta prošle je godine uručila više od 17,5 milijuna paketa korisnicima diljem Hrvatske što predstavlja rast od čak 2,5 milijuna paketa u odnosu na 2023. godinu.
Rastuća popularnost e-trgovina i sve veći broj domaćih i
međunarodnih brendova koji surađuju s Hrvatskom poštom najviše su
utjecali na nastavak rasta paketnog poslovanja.
Hrvatska pošta zadnjih osam godina provodi intenzivnu
transformaciju s ciljem prilagodbe paketnom poslovanju koje će u
narednim godinama postati ključan izvor prihoda za poštansku i
logističku industriju. Dosad je uloženo 230 milijuna eura u
suvremenu infrastrukturu, digitalizaciju te primanja radnika kako
bi se stvorili preduvjeti za nove suradnje i nastavak rasta
paketnog poslovanja.
Investicijski ciklus nastavit će se i u 2025. sa značajnim
ulaganjima u dodatni razvoj kapaciteta i logističkih usluga koja
podrazumijevaju nabavu dodatnih strojeva za automatsko sortiranje
malih paketa, širenje skladišnih kapaciteta te dovršetak
instalacije sustava za automatsko komisioniranje robe. Upravo će
automatski skladišni sustav postati okosnica strategije širenja
sve većeg broja logističkih usluga koje Hrvatska pošta nudi
poslovnim korisnicima.
Brojni međunarodni e-commerce brendovi iz Europe, Sjeverne
Amerike i Azije svoje proizvode dostavljaju korisnicima u
Hrvatskoj putem Hrvatske pošte koja je tako izgradila status
regionalnog dostavnog i logističkog partnera te je zahvaljujući
infrastrukturi i kapacitetima postala ključna za rast e-trgovine
u Hrvatskoj.