Biznis

b2b

Kako će izgledati budućnost svjetske nautičke industrije?

Kako će izgledati budućnost svjetske nautičke industrije?

Preko 7.000 sastanaka odradilo se u Zagrebu na jedinstvenom svjetskom B2B sajmu koji je okupio najveće čarter tvrtke, agencije, brodogradilišta i dobavljače u industriji. International Charter Expo (ICE) održao se u Areni Zagreb od 2. do 4. studenog 2018., a na njemu su prisustvovali predstavnici više od 150 čarter kompanija, 200 agencija i raznih dobavljača roba i usluga u nautičkoj industriji.

Izlagači su došli iz 42 države i predstavili flote od preko 10.000 plovila na Mediteranu, Karibima, Bahamima, u Aziji, Indijskom oceanu, Pacifiku i Južnom Pacifiku. Među njima su bili i najveći brodograditelji čarter jahti: Beneteau, Hanse, Jeanneau, Lagoon, Bali Catamarans, Elan, Bavaria i Sunreef.

„Na ICE-u u Zagrebu se opet skupio cijeli čarter svijet. Sljedećih godinu dana bit će obilježeno dogovorima sa ovog sajma; brodogradnja, prodaja, čarter… Jasno je da je biti domaćin ovakvog sajma velika čast, ali i odgovornost. Nadam se da ćemo ga i u budućnosti zadržati u Zagrebu“, istaknuo je direktor sajma Tino Prosenik.

Fokus ovogodišnjeg, sedmog ICE-a, bio je na unapređenju ponude i usluga. Tržišta se mijenjaju i važnije je nego ikada promišljati nove strategije i fokusirati se na unapređenje kvalitete. Sa eksponencijalnim ubrzanjem proizvodnje katamarana industrija se nalazi u situaciji bez presedana pa je ovakvo globalno događanje savršeno mjesto za istraživanje različitih svjetskih tržišta, od strane kupaca i dobavljača. Čarter tvrtke su definirale svoje potrebe, a brodogradilišta prilagodila svoje proizvodne kapacitete. Na taj način se na tržištu uspostavlja ravnoteža i optimizacija koja je ključna za visoku profitabilnost ove industrijska grane.    

Sajam je jedinstven i po vizualnom identitetu, odnosno činjenici da sajamski prostor oplemenjuje dizajnersko uređenje. Središnji prostor sajma od 350 m2 uređen je dizajnerskim hrvatskim namještajem Era, s preko 20 komada namještaja dizajnera Karima Rashida uz dizajnersku rasvjetu branda Azzardo, tvrtke Rembol, stolnih lampi tvrtke Amelie te artističkih rasvjetnih kombinacija tvrtke Homebyciss. Time je napravljen idealan spoj luksuza i nautike za potrebe svjetske nautičke elite, smatra dizajnerica interijera Ana Prosenik.

Za trajanja sajma ICE'18 ostvareno je 3.000 noćenja u Zagrebu zbog dolaska inozemnih sudionika, a trodnevni boravak uz popratne sadržaje pridonio je i promociji samoga grada.

Organizator sajma, koji je od svog prvog izdanja 2013. godine utrostručen u veličini i vrijednosti hrvatska je tvrtka Jadranski skiperi d.o.o. na čelu s direktorom Tinom Prosenikom.

 


Reci što misliš!