međunarodna suradnja
U Šangaju otvoren ured Predstavništva Hrvatske turističke zajednice
Župan Božidar Longin boravi u Kini uz premijera Andreja Plenkovića. Sljedeća 2019. bit će godina kulture i turizma između Hrvatske i Kine.
Hrvatska turistička zajednica od danas u Šangaju ima otvoren ured Predstavništva koji će pokrivati veliko i za hrvatski turizam strateški važno tržište Kine. Pred brojnim uzvanicima ured je službeno otvorio predsjednik Vlade Republike Hrvatske Andrej Plenković, u prisustvu direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića, predsjednika Hrvatske gospodarske komore Luke Burilovića i veleposlanika Republike Hrvatske u NR Kini Nebojše Koharovića.
„Za Hrvatsku će ovo biti najbolja turistička godina ikad s ostvarenih gotovo 20 milijuna dolazaka i s preko 106 milijuna noćenja te milijardu eura investicija u turizam. Sljedeća 2019. bit će godina kulture i turizma između Hrvatske i Kine te je ovo za nas iznimna prilika za dodatno pozicioniranje naše zemlje na kineskom tržištu“, izjavio je predsjednik Vlade RH Andrej Plenković prilikom otvaranja ureda Predstavništva HTZ-a u Šangaju.
Direktor Staničić u uvodnom je govoru naglasio kako zbog uštede troškova, te buduće jače institucionalne suradnje ured Predstavništva HTZ otvara u prostorijama Predstavništva HGK-a u Šangaju. „Izuzetno smo ponosni što ured u Šangaju otvaramo upravo u godini koja je proglašena godinom turizma Europske unije i Kine. Pravi je trenutak da na ovom velikom i važnom tržištu krenemo s još jačim pozicioniranjem naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije. Naime, samo u ovoj godini bilježimo rast prometa kineskih gostiju od 40 posto, a prostor za još boljim rezultatima itekako postoji. Hrvatska u Kini tek treba zauzeti čvrstu tržišnu poziciju, potencijali postoje što potvrđuje i nagrada renomiranog časopisa Travel+Leisure koji je našu zemlju proglasio najpoželjnijom novom europskom destinacijom za kineske turiste u ovoj godini“, poručio je Staničić, dodavši kako će novi ured provoditi sve ključne aktivnosti koje će za cilj imati privlačenje još većeg broja kineskih gostiju, uvođenje izravnih aviolinija između Kine i Hrvatske, te razvoj ponude prilagođene kineskim turistima.
„Veseli me što osim turista, veliki interes za Hrvatsku pokazuju i investitori koji su već započeli s velikim ulaganjima u turistički sektor. Taj pozitivan trend također treba poticati i kapitalizirati, a uopće ne sumnjam da ćemo zajedničkim snagama u tome i uspjeti“, naglasio je Burilović.
Otvorenju Predstavništva prisustvovala je i Franka Gulin, direktorica novoutemeljenog ureda u Šangaju. „Kina je najveće svjetsko tržište u svakom pogledu, a upravo ta činjenica za nas, kao relativno malu europsku zemlju, predstavlja i najveći izazov. Međutim, sigurna sam u odlične rezultate koje ćemo postizati u budućnosti jer hrvatska turistička ponuda sadrži sve ono što kineski turisti najviše vole konzumirati, a to je bogata kulturno-povijesna baština, očuvana priroda i kvalitetna eno-gastronomija“, poručila je Gulin.
Dodajmo, kako je tijekom prvih deset mjeseci ove godine s kineskog tržišta ostvareno 216.000 dolazaka i 315.000 noćenja što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 43 posto u dolascima i 42 posto u noćenjima. Kineski su turisti najviše noćenja ostvarili u Zagrebu, Dubrovniku, Splitu i Zadru.
Kineski su turisti zanimljivi s pozicije afirmacije razdoblja pred i posezone jer najviše dolazaka ostvaruju u listopadu (18%) i lipnju (16%), a potom u svibnju (14%) i rujnu (14%).
Najveći broj kineskih turista u Hrvatsku dolazi organizirano, najčešće u sklopu regionalne ture, a više od 66% noćenja kineskih turista ostvareno je u hotelima, dok ih u smještaju u domaćinstvima odsjeda približno 24%. Na destinacijama se u prosjeku zadržavaju vrlo kratko te više puta mijenjaju mjesto boravka. Kada govorimo o motivima dolaska, razgledavanje im je najvažniji motiv putovanja (73%), te slijedi gastronomija (64 %).
Također, kada putuju u Europu imaju tendenciju posjetiti više destinacija te upravo zbog toga Hrvatska turistička zajednica i Slovenska turistička organizacija na kineskom tržištu provode zajedničke promotivne aktivnosti u sklopu projekta „Experience Croatia, Feel Slovenia“. Podsjećamo da je upravo navedeni projekt za iduću godinu osigurao i bespovratnu financijsku potporu Europske turističke komisije (ETC) temeljem poziva nacionalnim turističkim organizacijama za prijave tematskih transnacionalnih kampanja za promociju Europe u Kini.
Vezane vijesti
-
U sklopu izvođenja radova tvrtke Euro projekt d.o.o. na izgradnji javnog sustava odvodnje od nedjelje, 15. prosinca 2024. godine započinje izvođenje radova na rekonstrukciji i dogradnji kanalizacijske i vodoopskrbne mreže na području gradskog naselja Vidikovac.
-
LUKORAN - Uginula lešina dupina već dva tjedna stoji na škrapama kod mjesta Lukoran na otoku Ugljanu. Čitateljica javlja da nitko od odgovornih do sad nije reagirao.
-
Blagdan je svete Lucije, zaštitnice dobrog vida i omiljene svetice najmlađih. Još od davnina na ovaj dan djecu bi u čarapama ili ispod jastuka dočekalo suho voće ili slatkiši.
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
Izdvojeno
-
Dalmatinska pjesma i klapski zvuk dobili su posebno mjesto na ovogodišnjem Adventu u Zadru uz nastup Matea Grgata, tenora iz malog mjesta Otok u Dalmatinskoj zagori.
-
Meterolog N1 Bojan Lipovšćak gostovao je u Novom danu gdje je s Mašenkom Vukadinović razgovaro o tome kakvo nas vrijeme očekuje u nadolazećem razdoblju.
-
Film svi vjerojatno znate na pamet, ali evo deset stvari koje niste znali o ‘Sam u kući‘
-
Povodom blagdana Sv. Lucije najmanji bolesnici dobili su prigodne darove kako bi i oni osjetili radost predbožićnog ozračja.
Reci što misliš!