Biznis

u 96 zemalja

Zara i ostali Inditexovi brendovi do 2020. sele prodaju na Internet

Zara i ostali Inditexovi brendovi do 2020. sele prodaju na Internet

Španjolski lanac trgovina odjećom Inditex, vlasnik Zare, planira najkasnije do 2020. godine preseliti prodaju svih svojih brendova na Internet, uključujući i ona tržišta na kojima nemaju nijednu fizičku trgovinu.

Potaknut novim trgovinama koje prodaju odjeću isključivo putem Interneta, poput Boohoo.coma i Missguideda, najveći lanac trgovina odjećom u svijetu, pionir koncepta brze mode, odlučio je razvijati nove tehnologije, udružujući snage s tehnološkim tvrtkama i testirajući nove metode upravljanja zalihama.

Tako je izvršni direktor Pablo Isla novinarima u utorak u Milanu najavio da će sustav naručivanja odjeće putem Interneta i pokrivanja tih narudžbi zalihama iz fizičkih trgovina proširiti na svih 96 zemalja u kojima Inditex ima fizičke trgovine.

Inditexovi brendovi uključuju Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershku, Stradivarius, Oysho i Uterque a prodaju se kroz mrežu od gotovo 7.500 fizičkih trgovina. Internetska prodaja organizirana je na 49 tržišta.

„Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima, širom svijeta. Čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje naše fizičke trgovine", naglasio je Isla.

Inditex je prošle godine zabilježio skok online prodaje za 41 posto, s udjelom tog kanala prodaje u ukupnim neto prihodima na razini grupe od 10 posto. To znači da španjolska tvrtka još uvijek kaska za pojedinim konkurentima, poput švedskog H&M-a koji ostvaruje gotovo 12 posto ukupnih prihoda prodajom na Internetu.


Reci što misliš!