Biznis

gosti se žale

Udruga zadarskih iznajmljivača zbog problema s parkingom pisala gradonačelniku

Udruga zadarskih iznajmljivača zbog problema s parkingom pisala gradonačelniku
Bojan Bogdanić

Zbog velikih pritužbi gostiju koji borave na Poluotoku i velikom brojkom negativnih recenzija koje dobivaju zbog loše organizacije parkinga, Udruga iznajmljivača Zadar pisala je gradonačelniku.

Evo i pisma:

''Molimo vas da revidirate odluku donesenu  1. lipnja. 2018 u kojoj ste ograničili parkiranje na Poluotoku na maksimalna tri sata. Naime, gostima koji borave u privatnim smještajima, hotelima i hostelima takva odluka uvelike smanjuje komfor jer svaka 3 sata moraju preparkirati svoje vozilo.  

Ovakva odluka utječe na lošu reklamu Zadra kao turističke destinacije - takvom lošom organizacijom jedne stavke kao što je parking pokazujemo nepodobnost upravljanjem i potpuno nerazumijevanje turizma kakav bi on trebao biti.

Isto tako puno nezadovoljstva izaziva ispravnost aparata za naplatu parkinga koji često nisu u funkciji te su podešeni samo na hrvatskom jeziku.  

Nažalost, tu nije kraj njihovim nevoljama, pa tako dolazi do situacije u kojoj gosti kada već i dobiju kaznu, nemaju dovoljno podataka na uplatnici za plaćanje putem internet bankarstva kao što su SWIFT/BIC i ime banke.

Iskreno se nadamo da razumijete ovaj veliki problem i priželjkujemo nova rješenje jednako kao i povećanje broja parkirnih mjesta.

S poštovanjem,

Predsjednik Udruge Iznajmljivača Zadar ,

Daniel Radeta''

 


Reci što misliš!