
Treći nastavak kampanje "Epic Week in Croatia" obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
Koncept kampanje i nagradne igre podrazumijevao je odabir
top sedam aktivnosti koje čine odmor iz snova, a sudionici
su mogli birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje
žele isprobati i okusiti tijekom svog boravka u Hrvatskoj.
U samoj nagradnoj igri, ove je godine, sudjelovalo preko 12
tisuća fanova, koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili
na svojim profilima na društvenim mrežama. U veliko finale ušli
su oni sudionici čije su objave prikupile najveći
broj lajkova, a glavnu nagradu osvojila je osoba koja je
imala najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje idealni
odmor u Hrvatskoj.
Najkreativnija je bila Sophia iz Velike Britanije koja
je kreirala originalnu video objavu.
Sophia će u Hrvatskoj doživjeti baš onih sedam aktivnosti koje je
odabrala, kao što je vožnja kajakom po karlovačkim rijekama,
paragliding u Istri, zipline u Omišu ili obilazak slapova Krke, a
da je već spremna za svoj odmor pokazala je zavidnim znanjem
hrvatskih regija, kulture, hrane, a naučila je čak i riječi
hrvatske himne.
Podsjećamo, ova odlično prihvaćena promotivna kampanja u svojoj
je prvoj inačici, provedenoj u proljeće prošle godine kada je
pobijedila Ewa iz Poljske, ostvarila doseg od 13
milijuna ljudi te je privukla više od 10 tisuća novih fanova na
društvenim mrežama Hrvatske turističke zajednice. Drugi nastavak
pokrenut je u jesen 2017. godine te je ostvario još bolje
rezultate, odnosno doseg od 40 milijuna ljudi te više od 50
tisuća novih fanova na društvenim mrežama, a u Hrvatskoj je svoj
odmor iz snova provela Ilaria iz Italije.