uspješan projekt htz-a
Online kampanju "Epic Week in Croatia" pregledalo 50 milijuna posjetitelja
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
Koncept kampanje i nagradne igre podrazumijevao je odabir top sedam aktivnosti koje čine odmor iz snova, a sudionici su mogli birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele isprobati i okusiti tijekom svog boravka u Hrvatskoj.
U samoj nagradnoj igri, ove je godine, sudjelovalo preko 12 tisuća fanova, koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili na svojim profilima na društvenim mrežama. U veliko finale ušli su oni sudionici čije su objave prikupile najveći broj lajkova, a glavnu nagradu osvojila je osoba koja je imala najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje idealni odmor u Hrvatskoj.
Najkreativnija je bila Sophia iz Velike Britanije koja je kreirala originalnu video objavu.
Sophia će u Hrvatskoj doživjeti baš onih sedam aktivnosti koje je odabrala, kao što je vožnja kajakom po karlovačkim rijekama, paragliding u Istri, zipline u Omišu ili obilazak slapova Krke, a da je već spremna za svoj odmor pokazala je zavidnim znanjem hrvatskih regija, kulture, hrane, a naučila je čak i riječi hrvatske himne.
Podsjećamo, ova odlično prihvaćena promotivna kampanja u svojoj je prvoj inačici, provedenoj u proljeće prošle godine kada je pobijedila Ewa iz Poljske, ostvarila doseg od 13 milijuna ljudi te je privukla više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama Hrvatske turističke zajednice. Drugi nastavak pokrenut je u jesen 2017. godine te je ostvario još bolje rezultate, odnosno doseg od 40 milijuna ljudi te više od 50 tisuća novih fanova na društvenim mrežama, a u Hrvatskoj je svoj odmor iz snova provela Ilaria iz Italije.
Vezane vijesti
-
Hrvatska turistička zajednica i ove godine provodi uspješnu kampanju i nagradnu igru „Epic Week in Croatia“. Fanovima na društvenim mrežama ponuđeno je 218 aktivnosti za 2018. godinu
-
Glasajte za video u kojem Modrć, Mandžukić, Rakitić, Lovren, Kovačić, Čilić, Šarić, Mrvica, Zrinka Cvitešić, „2Cellos“ promoviraju hrvatski turizam
-
Hrvatska turistička ponuda i ove se godine predstavlja na najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj „Salon mondial du tourisme“, koji se održava od 15. do 18. ožujka u Parizu.
-
Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku nautičku ponudu u sklopu Međunarodnog nautičkog sajma, koji se u Parizu održava od 2. do 10. prosinca. Riječ je o jednoj od najznačajnijih sajamskih nautičkih manifestacija u ovom dijelu Europe.
Izdvojeno
-
U petak 10. siječnja 2025. godine u Svečanoj dvorani Sveučilišta u Zadru Adriana Branka Pojatina, je javno obranila doktorski rad pod naslovom Umreženost identitetskih i turističkih prostora na primjeru štovanja Gospe od Sniga u Kukljici
-
Na Pagu je upravo počela sezona janjenja. No, za teške poslove stočara - sve je manje zainteresiranih.
-
PD Paklenica poziva sve zainteresirane na predstavljanje monografije i prigodnu izložbu “PD Paklenica – 125 godina planinarstva na zadarskom području” koje će se održati u četvrtak, 16. siječnja,u 18 h u atriju Providurove palače.
-
U organizaciji Hrvatskog odbojkaškog saveza i OK Zadar od petka, 17. siječnja do nedjelje 19. siječnja održat će se završnica prvenstva Hrvatske u odbojci za juniorke i juniore.
Reci što misliš!