Biznis

rok do 2. srpnja

Raspisan natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta i slogana predsjedanja RH Vijećem EU 2020

Raspisan natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta i slogana predsjedanja RH Vijećem EU 2020

Ministarstvo vanjskih i europskih poslova i Ministarstvo kulture raspisali su, a Hrvatsko dizajnersko društvo provodi otvoreni javno-pozivni natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta i slogana predsjedanja Republike Hrvatske Vijećem Europske unije 2020. godine.

Ocjenjivački sud Natječaja odabrao je pet timova koji će sudjelovati kao pozvani natjecatelji, a svi ostali se pozivaju da sudjeluju u natječaju i prisustvuju usmenom brifingu u Ministarstvu vanjskih poslova koji će se održati u ponedjeljak, 9. travnja u 11 sati, priopćilo je u četvrtak Hrvatsko dizajnersko društvo.

Natječajni rad treba sadržavati prezentaciju idejnog rješenja originalnog identiteta predsjedanja RH Vijećem Europske unije 2020. godine, sa svim karakterističnim vizualnim elementima te definiranjem njihovih međuodnosa i pravila korištenja. Rad također treba sadržavati prezentaciju slogana, njegov jezično-značenjski koncept te varijantu na barem još engleskom jeziku.

Prezentacija u oba oblika, fizičkom (ispisanom) i digitalnom, treba sadržavati idejni projekt vizualnog identiteta (prikaz sustava boja i tipografskih pisama te prikaz karakterističnih odnosa osnovnih elemenata vizualnog identiteta) i prijedlog slogana (jezično rješenje slogana, barem na dva jezika -obavezno hrvatski i engleski, te prikaz osnovnih grafičkih standarda slogana).

Prezentacija treba sadržavati i prikaz primjera primjene vizualnog identiteta i slogana (najmanje pet, a najviše deset) koji obvezno uključuju primjenu na plakatu, internetskoj stranici i naslovnici programske knjižice, te nekoliko primjera promidžbenog materijala; prikaz strategije faznog predstavljanja vizualnog identiteta s obzirom na nemogućnost javnog korištenja samog znaka do početka predsjedanja, odnosno do službenog predstavljanja znaka te obrazloženje koncepta.

Ocjenjivački sud dodijelit će po tri novčane nagrade za vizualni identitet i za slogan, a ukupni fond nagrada iznosi 86.000 kuna bruto. Prva nagrada za vizualni identitet iznosi 33.000 kuna, druga 22.000 kuna, a treća 11.000 kuna. Prva nagrada za slogan iznosi 11.000 kuna, druga 6000 kuna, a treća 3000 kuna.

Natječajni radovi šalju se kao preporučena pošiljka, dostavom ili donose osobno na adresu: Hrvatsko dizajnersko društvo, Boškovićeva 18,10000 Zagreb, s naznakom: "Natječaj ‒ HRPRES2020".

Rok za primanje natječajnih radova jest 2. srpnja do 17 sati. 


Reci što misliš!