istražio ''ja trgovac''
Domaća juha premoćno ispred kupovne
Kada se treba birati između domaće i kupovne juhe, domaća juha je prvi izbor za premoćnu većinu konzumenata juhe (84,4%), dok svega 15,6% češće priprema kupovnu juhu
Juha je jelo koje se većinom konzumira na tjednoj bazi jer 39,1% građana Hrvatske juhu konzumira barem jednom tjedno, a nešto manje, 35,5% njih, čini to nekoliko puta tjedno.
Da juha pak predstavlja dio njihovog svakodnevnog obroka kaže 17,1% građana, dok, s druge strane, manje od jedne desetine građana jede juhu rijetko (7,1%) ili je uopće ne jede (1,2%).
Mesne su juhe preferirani izbor konzumenata ove kategorije. Pri tome je najpopularnija goveđa koju bira 29,8% potrošača, a tek nešto manje njih (27,9%) preferira kokošju juhu.
Znatno manju popularnost od njih imaju povrtne juhe (12,8%) te one od gljiva (10,5%), dok su juhe od rajčice i juhe od bundeve najdraže za nešto manje od 6% konzumenata juhe.
U skladu s niskom konzumacijom ribe u Hrvatskoj i riblja juha ima malu popularnost te ju preferira svega 3,7% konzumenata juhe.
Osim okusa, zanimljivo je i pitanje o gustoći koje je otkrilo da većina potrošača ove kategorije preferira bistre (62,2%) u odnosu na krem juhe (37,8%).
Kada se treba birati između domaće i kupovne juhe, domaća juha je prvi izbor za premoćnu većinu konzumenata juhe (84,4%), dok svega 15,6% češće priprema kupovnu juhu.
Juha je najčešće sastavni dio ručka za gotovo sve ispitanike (96,9%), dok je vrlo mali broj konzumira za večeru (3,1%). Takav rezultat pokazuje da je ručak i dalje glavni obrok u hrvatskim kućanstvima.
Istraživanje o konzumaciji juha proveli su Ja TRGOVAC magazin i agencija Hendal tijekom rujna 2017. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 400 građana Republike Hrvatske starijih od 15 godina.
Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po šest regija i četiri veličine naselja uz metodu slučajnog odabira kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.
Vezane vijesti
-
Hladni jesenski i zimski dani uz manje sunčeve svjetlosti mogu narušiti naše raspoloženje, pa čak i dovesti do povećanja tjelesne težine. Istraživanja pokazuju da se ljudi u prosjeku udebljaju od pola do jednog kilograma tijekom zimskih mjeseci.
-
SAD i Europska unija u nedjelju su objavile kraj spora oko carina uvedenih 2018. na čelik i aluminij, kazavši kako će u iduće dvije godine pokušati postići svjetski dogovor o održivoj proizvodnji ta dva metala.
-
Vodeći maloprodajni trgovački lanac na Jadranu, preuzimanjem prodavaonica biogradskog lanca Bure Trgovina d.o.o., nastavlja širiti mrežu svojih poslovnica.
-
Golemi kontejnerski brod još je zaglavljen u Sueskom kanalu, no tegljači su ga uspjeli pomaknuti i voda je počela teći ispod broda, prenio je u nedjelju BBC.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!