istraživanje agencije heraklea
Turistički djelatnici u 2017. unaprijedili kvalitetu usluge!
Od 2006. godine, Heraklea, prva agencija specijalizirana za mystery shopping u Hrvatskoj, provodi mjerenje kvalitete usluge na vrhuncu turističke sezone, budući da je turizam iznimno važna uslužna djelatnost.
Tako su i ove godine u razdoblju od lipnja do rujna tajni gosti mjerili kvalitetu usluge u prijevozu, smještaju, pri kupnji suvenira, traženju informacija te u ugostiteljskim objektima.
Mjerili su se osnovni elementi kvalitetne usluge: početni pozdrav, osmijeh, pozdrav na odlasku, zahvala te poziv na ponovni posjet. U istraživanju je obuhvaćeno 978 lokacija diljem Jadranske obale, ali i kontinentalne Hrvatske.
Turistički djelatnici manje pozdravljaju goste na dolasku, ali sve više pozivaju na ponovni posjet
Ovogodišnje istraživanje je pokazalo da je 83,13% djelatnika pozdravilo goste te je zabilježen pad od 3,27 postotnih poena u odnosu na prethodnu godinu.
Djelatnici su se osmjehnuli gostu u 71,51% slučajeva što je za 7,38 postotnih poena bolji rezultat od prošlogodišnjeg. 83,22% djelatnika je pozdravilo gosta na odlasku, a zahvalilo je njih 72,82%. Najlošiji rezultat od 28,31% je zabilježen kod poziva na ponovni posjet, iako je rezultat za 3,78 postotnih poena bolji u odnosu na prethodnu godinu.
Kvaliteta usluge kao element konkurentske prednosti
Kvaliteta usluge u turizmu je ključni faktor za zadržavanje gosta, jer nezadovoljan gost je izgubljen gost. Odnos djelatnika prema gostu u današnjim uvjetima izražene konkurencije i sve većeg rasta zahtjeva gostiju, postao je jedan od ključnih faktora opstanka na tržištu.
Važno je osvijestiti da je osim prirodnih ljepota koje posjeduje naša domovina, potrebno uložiti vrijeme u edukaciju turističkih djelatnika kako bi njihov odnos prema gostima postao prepoznatljivo obilježje po kojem će nas gosti pamtiti i preporučiti drugima.
Na taj način ljubazni turistički djelatnici postaju element konkurentske prednosti i važan čimbenik turističke ponude.
Vezane vijesti
-
Je li to ono takozvano „bablje ljeto“ ili tek nešto duži period lijepog i toplog vremena, koje traje, svejedno. Glavno je da ide u prilog ovogodišnjoj turističkoj sezoni.
-
U razdoblju od prvog do petnaestog kolovoza ove godine u gradu Biogradu bilježi se 25.190 turističkih dolazaka, a koji su u tom periodu ostvarili 175.104 noćenja. Brojka je to koja zadovoljava i najveće skeptike, jer se ipak nisu potvrdile najcrnje slutnje o slabom turističkom prometu.
-
Hrvatska je s današnjim danom od početka godine primila 7,77 milijuna turista, čime smo premašili ukupan broj turista u 2020. godini, istaknuo je u utorak premijer Andrej Plenković na sastanka s predstavnicima turističkog sektora u Opatiji.
-
Od slijedećeg tjedna kreće pojačana kontrola prijave boravka u sustav eVisitor u cilju suzbijanja sive ekonomije na području općine Pašman.
Izdvojeno
-
Hrvatski košarkaški reprezentativac Mario Hezonja, kojeg je u srijedu Euroliga kaznila s 8.000 eura zbog "nepoštivanja sudaca", odgovorio je da je ta organizacija hrabra kada treba kažnjavati, a da istovremeno odbija rješavati ozbiljne probleme u europskoj košarci.
-
Kakvo nas vrijeme očekuje danas i sutra u Dalmaciji?
-
Plesni odjel Glazbene škole Blagoje Bersa Zadar poziva vas na predstavu Na krilima baštine, koja će se održati 12. prosinca 2024. godine u 19 sati na pozornici HNK Zadar.
-
U župnoj dvorani župe sv. Anselma u Ninu predstavljena je monografija „Ecclesia Nonensis - O prošlosti Ninske biskupije“ urednika izv. prof. dr. sc. Zdenka Dundovića, u izdanju Sveučilišta u Zadru.
Reci što misliš!