Biznis

htz

Na festivalu Dani komunikacija nagrađena kampanja "Out of Office Award"

Na festivalu Dani komunikacija nagrađena kampanja

Kampanja Hrvatske turističke zajednice ''Out Of Office Award 2016“, na kojoj su radile agencije BBDO Zagreb i Grayling, osvojila je prestižnu MIXX nagradu na festivalu Dani komunikacija u kategoriji Brand awareness kampanja!

MIXX natjecanje izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima, odnosno platformama u području tržišnih komunikacija.

Osvojenu nagradu je komentirao i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio da je jedan od glavnih ciljeva Hrvatske turističke zajednice upravo podizanje svijesti o brandu i njegovim vrijednostima.

''Izuzetno smo ponosni na ovu nagradu koja je rezultat kvalitetnog rada i suradnje Hrvatske turističke zajednice s agencijama BBDO Zagreb i Grayling. Ovo je za nas bila vrlo kvalitetna kampanja koja je postigla odlične rezultate, a sada je to potvrdio i stručni žiri koji se sastojao od profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije. Tu su i kriteriji ocjenjivanja koji uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate, a svi kriteriji su bili podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika“, poručio je direktor Ivičić.

Dodajemo kako je ista kampanja dobitnik i srebrne nagrade IdejaX u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme.

Riječ je o nacionalnom izboru u sklopu kojega se nagrađuju originalne ideje koje pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojem su realizirane na tržištu.

Peto izdanje festivala Dani komunikacija održano je u Rovinju proteklog vikenda, a u sklopu festivala su dodijeljene nagrade za najbolje marketinške i komunikacijske projekte.

Festival je ove godine privukao rekordan broj od 2200 posjetitelja iz zemlje i regije.


Reci što misliš!