Biznis

Internet marketing

Online oglašavanje u stalnom porastu

Online oglašavanje u stalnom porastu

Europski korisnici Interneta prosječno provode 14,3 sati online

Internet korisnika u cijelom je svijetu svakim danom sve više, pa tako i online oglašavanje postaje svakim danom sve raširenije. Da je to tako pokazuje i velika potražnja za agencijom za online oglašavanje DoubleClick. Online oglašavanje je velika stvar i svi bi htjeli ugrabiti dio tog slasnog kolača. Kada pogledate podatke objavljene u izvještaju agencije Forrester, nije ni čudo da je tako.

Do 2012. godine, vrijednost europskog tržišta online oglašavanja bi trebala doseći 16 milijardi eura, stoji u studiji koju je objavila agencija Forrester. To je duplo više nego što je isto tržište vrijedilo 2006. godine.

Danas je više od 52% ljudi redovno online i prema istraživanju, dok su na Internetu oni troše znatno više nago kada gledaju televiziju.

Europski korisnici Interneta prosječno provode 14,3 sati online, televiziju gledaju 11,3 sati, a novine i časopise čitaju 4,4 sata tjedno.

Kako rezultat povećanog korištenja Interneta, 36% osoba koje su redovno online kažu da kao rezultat toga manje gledaju televiziju.

U izvještaju se navodi da će pretraživači nastaviti dominirati tržištem online oglašavanja i potrošnje. Nakon njih dolaze oglasi u vidu bannera na popularnim web stranicama te na kraju e-mailovi.

- Nakon što su pet godina istraživali vode online marketinga, tvrtke su napokon shvatile da je Internet zaista vrijedan medij za stvaranje nove klijentele te nosi manji rizik za proširenje tržišta, zaključuje se u izvještaju.


Reci što misliš!