Biznis

Magma d.d.

Otvorenje nove Urban Republic trgovine u Zadru

Otvorenje nove Urban Republic trgovine u Zadru

OTVORENJE NOVE URBAN REPUBLIC TRGOVINE U ZADRU I PREDSTAVLJANJE NOVE KOLEKCIJE PROLJEĆE/LJETO 2008.

Svoju inspiraciju Urban Republic pronalazi u mladim ljudima koji se, iako žive dinamično, ne žele odreći modernog načina odijevanja. Uvijek osvježena i bogata paleta boja, dodatni je razlog kojem će UR street, trendy ili casual junaci teško odoljeti. Urban Republic stoga je namijenjen svima koji žele izgledati moderno, osjećati se ugodno, a istodobno se razlikovati od drugih. Prateći ritam ulice ovaj je brand savršen spoj slobodnog i dinamičnog duha.

Mladenački, odvažno i sa stilom, ova modna marka već se nametnula na tržištu te stoga ne čudi otvaranje novih samostalnih trgovina pod nazivom Urban Republic.

Danas se kolekcije Urban Republic snimaju na najatraktivnijim svjetskim lokacijama. Kolekcija proljeće/ljeto 2007. snimana je na egzotičnim i neuhvatljivim kanarskim (Lanzarote) i karipskim (St. Martin, Virgin Gorda, Tortola) otocima.

Kolekcija jesen/zima 2007/2008. snimana je na dalekom Fijiju, a fotograf za nju bila je poznata hrvatska modna fotografkinja Mare Milin.

Nova kolekcija proljeće/ljeto 2008. koju će Zadranke već od srijede moći isprobati i prošetati po Kalelargi, snimana je na prekrasnom hrvatskom Dugom otoku. Lice Urban Republic kampanje je naša poznata manekenka Helena Šopar, koja se proslavila kampanjama za slavne modne kuće poput Victoria's Secret, Oscar de la Renta, Escada, Sonia Rykel te po naslovnicama renomiranih časopisa kao što su Eve, i-D, Stiletto te Marie Claire. Kolekciju je snimao hrvatski modni fotograf Marko Grubišić

KOLEKCIJA PROLJEĆE/LJETO 2008

Proljetno-ljetnu kolekciju Urban Republic 2008. odlikuju prirodni materijali, večinom pamuk, koji je u pojedinim odjevnim predmetima kombiniran s elastanom. Klasičan traper ovog proljeća je u sivim i indigo bojama, a poseban dodatak materijalima su metalne niti.

Boje u kolekciji vrlo su žive - žuta, roza, crvena, ljubičasta te zelena, koje smirujemo nezaobilaznom crnom, još uvijek ultra modernom maslinastom, te klasičnima tamno plavom i bež.

Kroz kolekciju se provlače razni modeli i krojevi, ali većina kolekcije bazirana je na trendu: majice koje su krojene tako da ispod grudi imaju nabore, duge majice-tunike, majice sa ''šišmiš'' rukavima, majice s prorezima na leđima, asimetrično krojene majice... U majicama smo koristili poseban materijal pod nazivom ''burn out fabric'', koji je tretiran spaljivanjem niti.

Košulje su također nabrane i materijali su pamučni, prozračni i ugodni za nošenje. Velik dio košulja je u različitim uzorcima poput geometrijskih allovera, pruga i kariranog, te cvijetnog uzorka.

Trend su jakne s naglaskom na struku, koje smo začinili raznim pojasevima, naborima i trakama, te raznim džepovima i gumbima.

Hlače su sportskog izgleda s mnogo džepova raznih oblika i dimenzija, ukrašene proštepima i rezovima, trakicama kako bismo ih učinili zanimljivijima.

Kod traper hlača veliki trend je indigo denim i sivi denim, što smo mi i popratili u kolekciji zajedno sa tamnim i sirovim denimom, uz osebujan dodatak bijelog denima. Isto vrijedi i za traper suknje.


Reci što misliš!