Biznis

Trgovački lanci

Agrokoru i dalje strateški cilj postati međunarodnom kompanijom

Agrokoru i dalje strateški cilj postati međunarodnom kompanijom

Iako u konačnici nije realizirao kupnju većinskog paketa, time što je uspio ostati u najužem krugu ponuđača Agrokor je dokazao da se može nositi s najvećim imenima svjetskog biznisa, ističu iz te kompanije

Agrokoru je i dalje ostaje strateški cilj postati međunarodnom kompanijom, a time što je uspio ostati u najužem krugu ponuđača za kupnju turskog trgovačkog lanca Migros dokazao je da se može nositi s najvećim imenima svjetskog biznisa, priopćili su iz Agrokora nakon vijesti da je Migros prodan tvrtki Moonlight.

U natjecanju za kupnju 50,8 posto udjela turskog trgovačkog lanca Migros Turk, Agrokor je prvi puta izišao na svjetsko tržište u konkurenciji velikih međunarodnih investitora. Iako u konačnici nije realizirao kupnju većinskog paketa, time što je uspio ostati u najužem krugu ponuđača Agrokor je dokazao da se može nositi s najvećim imenima svjetskog biznisa, ističu iz te kompanije.

Napominju da je sudjelovanjem u ovom značajnom internacionalnom nadmetanju Agrokor napravio veliki iskorak i postao međunarodno prepoznatljiv.

'Kroz suradnju s uglednim internacionalnim partnerima u ovom poslu stekli smo nova iskustva koja će nam koristiti u narednim aktivnostima i doprinijeti našim daljnjim uspjesima', ocjenjuju iz Agrokora ističući da im i dalje ostaje strateški cilj postati međunarodnom kompanijom.

Koc Holding, većinski vlasnik Migrosa, priopćio danas da je 50,8 posto udjela u tvrtki prodao Moonlightu, kompaniji koju kontrolira BC Partners za 1,64 milijardi američkih dolara.

Londonska private equity tvrtka BC Partners tako je pobijedila ostale ponuđače za Migros, među kojima i Agrokor koji je ponudu podnio zajedno s private equity tvrtkom Blackstone, te ponudu private equity tvrtke Kohlberg Kravis Roberts & Co.


Reci što misliš!