Biznis

Brendovi

HRT najvredniji hrvatski brend

HRT najvredniji hrvatski brend

Dok je HRT vodeći u Hrvatskoj, u Europi zauzima tek 537. mjesto

Europski institut za brendove iz Beča titulu najvrednijeg brenda u Hrvatskoj za prošlu godinu dodijelio je HRT-u. Procjena je da brend HRT-a vrijedi 126 milijuna eura.

Prema istraživanju vrijednosti brendova "Eurobrand 2007", ukupna vrijednost deset vodećih hrvatskih brendova je 730 milijuna eura, no u izvješću se njihova imena ne navode. Dok je HRT vodeći u Hrvatskoj, u Europi zauzima tek 537. mjesto.

Vodeći europski brend je finska Nokia koji vrijedi 32,33 milijarde eura, a osim nje među najboljih deset četiri su telekomunikacijske kompanije (Telefonica, Vodafone, Deutsche Telekom i France Telecom), dvije tvrtke široke potrošnje (Unilever i InBev), dvije automobilske tvrtke (BMW i Mercedes) i jedan proizvođač luksuzne robe (LVMH).

Prema toj studiji vrijednost prvih deset hrvatskih brendova je 1,61 posto BDP-a, a najvredniji su proizvođači robe široke potrošnje (26 posto) te segmenta medija i zabave (17 posto) i poduzeća s različitim proizvodima i uslugama (17 posto). Istraživanje se bavilo i sposobnosti brendova da doprinesu gospodarskom bogatstvu zemlje u odnosu na BDP po stanovniku, po čemu je Hrvatska na 19. mjestu.


Reci što misliš!