Biznis

Brand

Google je najvredniji svjetski brand

Google je najvredniji svjetski brand

Najveći porast vrijednosti kompanije među prvih deset zabilježio je tehnološki div Apple

Jedna od najutjecajnijih i najrelevantnijih analitičkih kuća, Millward Brown, svake godine objavljuje listu najutjecajnijih svjetskih brandova. Jednako kao i prošle, i ove godine na vrhu se našao internetski div Google.

Najnovija analiza tržišta kuće Millward Brown na vrh liste najutjecajnijih svjetskih brandova smjestila je Google, i to s tridesetpostotnim rastom vrijednosti kompanije, a koja prema ovoj analitičkoj kući sada iznosi impozantnih 86 milijardi dolara. Ovo je druga godina zaredom da se Google našao na vrhu liste Millward Browna, a lista prvih pet također je ostala nepromijenjena. Svaka od prvih pet kompanija zabilježila je porast vrijednosti branda između 15 i 39 posto u odnosu na prošlogodišnje podatke.

Na drugom mjestu liste najvrednijih svjetskih brandova smjestio se General Electric (71,37 milijardi), slijedi Microsoft sa 70,88 te Coca Cola sa 58,20 i China Mobile sa 57,22 milijarde dolara.

Najveći porast vrijednosti kompanije među prvih deset zabilježio je tehnološki div Apple, i to 123 posto, koji se sa 55,2 milijardi dolara smjestio na sedmom mjestu, no značajan porast vrijednosti, i to od 65 posto, zabilježio je IBM, učahuren na šestom mjestu ove liste.

 


Reci što misliš!