Biznis

Marketing u turizmu

Kako iskoristiti nove tehnologije u turističkoj promociji?

Kako iskoristiti nove tehnologije u turističkoj promociji?

Cilj seminara bio je upoznati sudionike s tehnikama kojima male, srednje i velike turističke tvrtke mogu postići iskorak u poslovanju

Tvrtka Gideon Multimedia danas je na seminaru održanom u HGK Županijskoj komori Zadar upoznala turističke tvrtke s načinom korištenja novih tehnologija u promociji turističkih proizvoda i usluga.

Kako privući turiste kao korisnike usluga, kako se učinkovito reklamirati uz minimalan utrošak sredstava, kako izgleda dobra turistička internet stranica koja direktno povećava prihod, što je mobiEXPLORE Croatia, bile su samo neke od tema seminara "Kako iskoristiti nove tehnologije u turističkoj promociji?" kojeg je vodio Neno Čović, marketing manager Gideon Multimedije.

"Namjera nam je prvenstveno informirati ljude o marketingu u turizmu te im prenijeti vlastita iskustva" kazao je Čović okupljenim poduzetnicima.

Cilj seminara bio je upoznati sudionike s tehnikama kojima male, srednje i velike turističke tvrtke mogu postići iskorak u poslovanju te ostvariti maksimalan učinak u svojoj promidžbi na turističkom tržištu.

Današnji seminar u Zadru drugi je u nizu seminara koji će se održati širom Hrvatske.


Reci što misliš!