Biznis

Turistička ponuda

Ilirija d.d. prezentirala ponudu na sajmu u Münchenu

Ilirija d.d. prezentirala ponudu na sajmu u Münchenu

Na sajmu u Münchenu koji je trajao od 26. veljače do 2. ožujka Ilirija d.d. se predstavila kao samostalni izlagač, te tako na najbolji mogući način predstavila svoja tri segmenta: kamp, hotele i marinu

Nakon što je Ilirija d.d. prezentirala svoju ponudu, te ponudu Biograda na Moru kao destinacije gotovo u svim europskim zemljama počevši od Francuske, Češke, Nizozemske, Belgije pa sve do Danske, promociju je nastavila u tri njemačka grada: Münchenu, Essenu i Nürnbergu.

Na sajmu u Münchenu koji je trajao od 26. veljače do 2. ožujka Ilirija d.d. se predstavila kao samostalni izlagač, te tako na najbolji mogući način predstavila svoja tri segmenta: kamp, hotele i marinu. Sajam je posjetilo više od 100.000 posjetitelja.

Tom prilikom Iliriju d.d. predstavljale su voditeljica odjela prodaje hotela i pomoćnica direktora hotela Marijana Prtenjača, pomoćnica direktora marine Kornati Branka Storeli te referentice prodaje Sanja Lakić Bojanić i Ana Ražnjević. Gosti su bili zainteresirani za cjelokupnu ponudu Ilirije a posebice za kamp, kao i za biogradsku destinaciju ( zbog okruženja tri nacionalna parka kao i dodijeljene mu nagrade za Srebrni cvijet Europe).

U isto vrijeme vrijeme održavali su se specijalizirani kamperski sajmovi u dva Njemačka grada: Essenu i Nürnbergu, na kojima su Iliriju d.d. i kamp Park Soline predstavljali voditeljica prodaje i marketinga kampa Kristina Brčić i šef recepcije Danijel Karabatić.

Prema njihovim riječima postoji veliki interes gostiju za ponudu sjeverne Dalmacije, gdje se posebno ističu Zadar i Biograd te smještajni kapaciteti Ilirije d.d.


Reci što misliš!