Biznis

Kriza i mediji

Nema otkaza novinarima, ni poskupljenja novina

Nema otkaza novinarima, ni poskupljenja novina

iskani mediji slabe, poručili su iz uprave Vjesnika a u ovako teškom stanju, opstati mogu samo kvalitetni i vjerodostojni mediji

Kriza u tiskanim medijima. Tjednici, stručni časopisi i dnevne novine vode borbu za opstanak. Zbog toga su najavljivani i brojni otkazi novinarima, no nakladnici tvrde - neće biti niti otkaza niti poskupljenja novina.

I tisak je u krizi. Naklada novina pala je između 20 i 40 posto, prihod od marketinga 30 je posto manji u odnosu na prošlu godinu, a pritišću ih i golema kreditna zaduženja u iznosu od čak 800 milijuna kuna. Iako su se pojavila nagađanja da će ponovno porasti cijene novina, nakladnici tvrde da se to neće dogoditi. Predsjednik uprave Večernjeg lista, Marijan Jurleka kaže da ne zna odakle se ta priča pojavila, te kako ne postoji nikakav plan za povećanjem cijena proizvoda.

Informacije o tome da Večernji priprema otkaze za čak 50 novinara, Jurleka je nazvao neistinitima i slobodnim procjenama predsjednika HND-a, Zdenka Duke. Ipak, oni koji rade bez strasti moraju se bojati.

Novinare kaže, ne misli otpuštati niti glavni urednik lista 24 sata, Boris Trupčević.

No, neki razmišljaju manje ružičasto. Tiskani mediji slabe, poručili su iz uprave Vjesnika a u ovako teškom stanju, opstati mogu samo kvalitetni i vjerodostojni mediji. Tako će i medijsku krizu, čini se, preživjeti samo najbolji.


Reci što misliš!