Biznis

Automobilska industrija

Prodaja automobila u prvom tromjesečju pala za 41,5 posto

Prodaja automobila u prvom tromjesečju pala za 41,5 posto

Po markama, lider u prodaji na hrvatskom tržištu i dalje je Opel sa 1.502 prodana automobila u prva tri mjeseca, čime je zauzeo 11,8 posto tržišta

Prodaja novih putničkih automobila u Hrvatskoj u prva tri mjeseca pala je za 41,5 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, pokazuju podaci agencije Promocija Plus

Tijekom prva tri mjeseca ove godine u Hrvatskoj je, po tim podacima, registriran 12.761 novi putnički automobil, dok ih je u prvom tromjesečju 2008. godine bilo 21.805.

Pad prodaje na godišnjoj razini zabilježen je i u ožujku, kada je registrirano 4.367 novih automobila, što je za 42,6 posto ili 3.240 manje nego u ožujku prošle godine.

Po markama, lider u prodaji na hrvatskom tržištu i dalje je Opel sa 1.502 prodana automobila u prva tri mjeseca, čime je zauzeo 11,8 posto tržišta.

Na drugom mjestu je Volkswagen sa 1.165 automobila ili 9,1 posto tržišta. Slijede Peugeot (1.065, 8,4 posto), Renault (1.060, 8,3 posto) i Škoda (850, 6,7 posto).

Poredak po modelima predvodi Opel Astra sa 834 prodana primjerka, odnosno 6,5 posto tržišta. Drugi je Volkswagen Golf sa 484 prodana komada ili 3,8 posto tržišta. Slijede Škoda Octavia (400, 3,1 posto), Renault Megane (392, 3 posto) i Suzuki SX4 (387, tri posto).

Među popularnim modelima na hrvatskom tržištu u prva tri mjeseca ove godine bili su i Peugeot 207, Ford Focus, Škoda Fabia, Renault Clio i Peugeot 308.


Reci što misliš!