Biznis

Uspjesi Zračne luke Zadar

Zračna luka Zadar: Do kraja godine očekuje se brojka od 220.000 putnika

Zračna luka Zadar: Do kraja godine očekuje se brojka od 220.000 putnika

Zračna luka Zadar je u vrijeme globalne svjetske recesije i sve većeg pritiska inozemne konkurencije uvidjela nužnost prilagodbe novonastalim uvjetima na tržištu, te primjenila novu koncepciju poslovanja

2006. godine u zadarskoj je Zračnoj luci zabilježeno 65.430 putnika. Sklapanjem ugovora s nisko tarifnim kompanijama, broj putnika iz godine u godinu je rastao, te se do kraja ove godine očekuje 220.000 putnika.

Samo u kolovozu broj putnika u Zračnoj luci Zadar izbosio je 44.000, što je u odnosu na kolovoz 2008. povećanje za 42 %.

Čak 75,65 % putnika stiglo je nsiko tarifnim avio prijevozom.

Među Ryanair-ovimoutnicima, od 15. srpnja, do 26. kolovoza ove godine, provedena je anketa, i to na 75 odlazećih letova, odnosno na 1.125 putnika.

- Anketom je utvrđeno kako je prosječna starost putnika 31 godina, a u Hrvatsku su stigli u turistički posjet. Prosječni boravak tih putnika bio je 11 dana, od kojih su se 6 zadržavali u Zadarskoj županiji, a 5 u ostalim dijelovima Hrvatske. Ocijena zadovoljstva boravkom u Hrvatskoj bila je 4,52, naravno na ljestvici od 1 do 5 - kazala je direktorica Zračne luke Zadar, Katica Pupić Bakrać.

Dodala je kako su ispitani putnici za Hrvatsku saznali uglavnom preko Interneta, dok TV oglašavanje nije dalo rezultate. 

Zračna luka Zadar je u vrijeme globalne svjetske recesije i sve većeg pritiska inozemne konkurencije uvidjela nužnost prilagodbe novonastalim uvjetima na tržištu, te primjenila novu koncepciju poslovanja.

Kako bi privukli  nisko tarifne kompanije, Zračna luka Zadar odobrava komercijalne popuste za usluge prihvata i opreme putnika i zrakoplova i na taj način sudjelje u promidžbi s prosječnim iznosom od 13.96 eura po putniku, odnosno s ukupnim iznosom od 767.800 eura za 55.000 putnika.

Prema ugovoru za udruženo oglašavanje HTZ-a, sa sustavom turističkih zajednica i gospodarskim subjektima, za promidžbu regionalnih avio programa za Hrvatsku u 2009. godini (Model 5) , izdvojeno je 626.200 eura, što prosječno iznosi 11,38 eura po putniku.

- Ovakvo ulaganje u promidžbu je u potpunosti opravdano i višestruko isplativo jer na 1 euro investiran u promidžbu zaradi se 40,20 eura - istaknula je Pupić-Bakrać.


Reci što misliš!