Biznis

Luka Zadar

Slovenka ne zna je li većinska vlasnica Luke Zadar?!

Slovenka ne zna je li većinska vlasnica Luke Zadar?!

Podsjetila je i na nikad razjašnjen slučaj podmetanja bombe pod automobil jednog od velikih dioničara Luke Zadar Danijela Kotlara, početkom 2006. godine, nakon kojeg se tadašnji dožupan iz redova HSP-a potpuno povukao iz politike i prodao svoj vlasnički udio

Nastavljajući se na istraživanje tportala, slovenski poslovni časopis Finance objavio je članak 'Zadarska luka u rukama Slovenke', u kojem su zatražili komentar od umirovljene menadžerice Roze Mlakar-Kukovič, koja preko tvrtke IJ Storitve drži većinski paket Luke Zadar.

'Ne znam, jesam li sam stvarno većinska vlasnica Luke Zadar. Ne mogu vam odgovoriti na pitanje zašto sam ušla u Luku. Neću komentirati odakle mi novac', kazala je novinarima Roza Mlakar-Kukovič.

S obzirom na hrvatsko-slovenske probleme s pomorskom granicom, jedan je slovenski čitatelj ispod članka na portalu Financi ostavio ironičan komentar: 'Znači, već sada imamo izlaz na otvoreno more, samo još trebamo oduzeti imovinu tajkunki.'

Komentar o slovenskom preuzimanju Luke Zadar, tvrtke koja ima koncesiju za korištenje zadarske teretne luke Gaženice do 2014. godine, zatražili smo od gradonačelnika Zadra Zvonimira Vrančića, koji nam je kratko poručio: 'Saznanja u čijem je vlasništvu tvrtka Luka Zadar, nemam, kao što ne znam ni vlasničku strukturu drugih tvrtki.'

Za saborsku zastupnicu SDP-a Ingrid Antičević-Marinović sramotno je da vlast ne zanima tko je vlasnik Luke Zadar. 'Kakva je to vlast koju ne zanima tko je vlasnik jedne hrvatske luke, to je strateška stvar i Angelu Merkel bi sigurno zanimala. Ne zanima ih vlasnik, a pjene se nacionalnim nabojem svaki put kad se spomene dolazak Miroslava Miškovića u Hrvatsku', komentirala je za tportal.

I ranije je postavljala pitanje sumnjivog vlasništva Luke, a umjesto odgovora dobivala je uvrede, čak i od Sanadera, 'nedostojne jednog premijera'. Upozorila nas je da je Luci Zadar dodijeljena nakon privatizacije tzv. socijalna 'primarna koncesija' na pomorsko dobro, s kojom se ne ide na natječaj, 'a čija je namjera da koncesija ne bi došla u tajkunske ruke, nego da radnici ostanu koncesionari'. Zanimljiva je koincidencija da se Zakon o morskim lukama mijenjao krajem 2006. godine, čime je omogućeno da se primarna koncesija može produljivati neovisno tko su vlasnik i dioničari, bez obaveze da se ne ide na javni natječaj.

'Zanimljivo je da su veliki dioničari odlučili prodati svoj udio nakon što je vrijednost Luke Zadar osnažena velikim investicijama gradnje nove luke u Gaženici i spajanjem ceste u Gaženici na autocestu', komentirala je Ingrid Antičević-Marinović za tportal.

Podsjetila je i na nikad razjašnjen slučaj podmetanja bombe pod automobil jednog od velikih dioničara Luke Zadar Danijela Kotlara, početkom 2006. godine, nakon kojeg se tadašnji dožupan iz redova HSP-a potpuno povukao iz politike i prodao svoj vlasnički udio.


Reci što misliš!