Internet u Hrvata
Gotovo polovica hrvatskih internauta traži podatke o automobilima
Kroz različite oglašivačke formate, web-stranice putem interneta nude širok spektar informacija o aktualnim ponudama i trendovima u auto industriji. Zadnji podaci istraživanja GemiusAudience govore da se za automobilizam zanima ili vrlo zanima 47 posto svih hrvatskih web korisnika.
Doseg u mjesecu studenom 2009. prema podacima GemiusAudience istraživanja doseg među 267 mjerenih Internet stranica u mjesecu studenom 2009. iznosi 1.645.754 hrvatskih web korisnika u dobi od 12 godina i više. Najveći doseg među 267 Internet stranica u studenom imali su: net.hr, index.hr, tportal.hr, forum.hr i 24sata.hr.
Podaci GemiusAudience istraživanja govore da je među hrvatskim internet korisnicima gotovo polovica (47%) onih koje zanimaju ili vrlo zanimaju informacije o automobilizmu. Među njima očekivano prevladavaju muškarci. (74%). Muškarci unutar navedene ciljne skupine su aktivniji korisnici interneta nego žene, obzirom da su u studenom ukupno napravili više od 43 milijuna posjeta usporedno sa 11,5 milijuna posjeta od strane ženskog spola. Nadalje, u navedenoj ciljnoj skupini ljubitelja automobilizma, muškarci mjesečno naprave u prosjeku 545 prikaza usporedno s 472 prikaza koje generiraju žene.
Među hrvatskim korisnicima interneta koji su izrazili zanimanje za automobilizam, nalazimo najviše onih u dobi od 15 do 24 godina (33%). Ta dobna skupina u studenom je napravila više od 109 milijuna prikaza, od ukupno 360 milijuna, koliko ih je na hrvatskom tržištu u studenom generirala cijela ciljna skupina. Analiza zanimanja na segmentu internet korisnika koje zanimaju ili vrlo zanimaju informacije o automobilizmu govori da su unutar skupine najzastupljeniji samostalno zaposleni (31%), a zatim slijede studenti (20%).
Najviše poklonika web informacija o automobilizmu dolazi iz kućanstava s tri ili četiri člana (60%) te onih sa mjesečnim prihodima kućanstva 11.001 kn ili više (22%). Iako se automobili u Hrvatskoj rijetko ili gotovo nikada ne kupuju putem Interneta, ovaj medij ostaje vrlo važna karika u automobilskoj industriji. S inovativnim oglašivačkim pristupima ponuđači direktno komuniciraju s aktivnim dijelom populacije, koja provodi sve više i više vremena na webu. Oglašivači u automobilskoj industriji u više navrata potvrdili su da imaju povjerenja u učinkovitost online oglašavanja budući da razina financijskih ulaganja u oglašavanje na internetu raste iz godine u godinu.
Istovremeno, na web stranicama ponuđača sve češće nailazimo na interaktivne aplikacije kojima internet korisnike privlače da sami konfiguriraju vlastitu ponudu. Na taj način prikupljene informacije o preferencijama i željama potencijalnih potrošača za oglašivače predstavljaju korisne smjernice u procesu razvoja novih i boljih personificiranih marketinških i prodajnih aktivnosti, navodi u rezultatima istraživanja GemiusAudience.
Vezane vijesti
-
60 posto Dalmatinaca i 90 posto mladih koristi internet
-
Sanja Dekić (AdLINK Internet Media): Udio internetskog oglašavanja bi u budžetima oglašivača mogao (morao) biti veći razmjerno vremenu provedenom na tom mediju
-
Pad broja korisnika blogerskih portala, rast čitanosti portala za nekretnine i oglase
-
Pandemija koronavirusa posebno je negativno utjecala na mlade zbog čega će sljedeća godina biti posvećena problemima s kojima se suočavaju, od uskraćivanja obrazovanja do porasta problema s mentalnim zdravljem, upozorili su europarlamentarci u raspravi o proglašenju 2022. Europskom godinom mladih.
Izdvojeno
-
Nema sumnje da je retinol jedan od najučinkovitijih sredstava za borbu protiv bora i znakova starenja kože. Taj skup sintetičkih molekula dobivenih iz vitamina A, sveti je gral pomlađujućih sastojaka - pomlađuje, obnavljaja strukturu i kvalitetu kože, zaglađuje bore, smanjuje hiperpigmentacijske mrlje, ublažava akne…
-
Hrvatska je u 2024. bila među deset ''najguglanijih'' odredišta za putovanja, odnosno na 10. mjestu, dok je na prvom Turska, objavio je globalni magazin Conde Nast Traveler prema redovnom istraživanju i podacima Googlea o pretraživanju odredišta za putovanja u proteklih 12 mjeseci.
-
Predsjednička kandidatkinja Ivana Kekin rekla je u petak kako sumnja da iza difamacijskih objava protiv nje stoje neke političke stranke, a među autorima dezinformacija navela je Dominika Alpeza, Dejana Kljajića i Vinka Kojundžića, najavivši da će Kojundžića tužiti zbog širenja laži.
-
Premijer Andrej Plenković u petak je pozvao stranku Možemo! i njihovu predsjedničku kandidatkinju Ivanu Kekin da se smire i prestanu histerizirati jer se nikakva HDZ-ova nevidljiva ruka njima ne bavi na način na koji 'možemovci' sugeriraju u svojim objavama.
Reci što misliš!