Biznis

Turizam

Bajs: Čeka nas još jedna neizvjesna sezona

Bajs: Čeka nas još jedna neizvjesna sezona

Ministar je danas prisustvovao potpisivanju prvih ugovora za udružene tržišne aktivnosti između Hrvatske turističke zajednice, turoperatora i hotelijera u ukupnoj vrijednosti od milijuna eura

'Glavni cilj ovogodišnje turističke sezone je povratak domaćeg gosta i zadržavanje postignutog povećanog udjela na europskom tržištu koji je lani premašio dva posto', istaknuo je ministar turizma Damir Bajs.

'Godina pred nama je neizvjesna', naveo je Bajs, 'i glavni oslonac i dalje će ostati kampovi, marine i privatni smještaj, dok će hotelski sektor unatoč blagom opravku i dalje biti u teškoćama.'

Ministar je danas prisustvovao potpisivanju prvih ugovora za udružene tržišne aktivnosti između Hrvatske turističke zajednice, turoperatora i hotelijera u ukupnoj vrijednosti od milijuna eura.

Na udružene aktivnosti, koje čine udruženo oglašavanje i udruženi poticaji, u ovoj godini se planira izdvojiti oko 17 milijuna eura, od čega će nešto manje od pola osigurati HTZ, a ostatak uključeni partneri.

'Najvažnija mjera za ovu sezonu je bliska povezanost s domaćim i stranim turoperatorima. Mi moramo imati partnere koji će ulagati u hrvatski turizam. Nastavak je to prošlogodišnjeg modela, s tim da imamo četvrtinu više zahtjeva, gledano prema novčanoj vrijednosti, nego lani', rekao je Bajs.

Tako po prvi put na natječajima za zajedničku promidžbu sudjeluju i tvrtke iz Bugarske, Srbije, Irske, Makedonije, Norveške i Ukrajine.

Udružene aktivnosti razrađene su u devet modela, od čega se njih pet odnosi na udruženu promidžbu, dok su ostatak poticaji za organizirane turističke dolaske željeznicom, zračnim prometom i autobusima.

Među potpisnicima od turoperatora bio je direktor agencije specijalizirane za njemačko tržište ID Riva Toursa, Selimir Ognjenović. Prema njegovim riječima, booking u Njemačkoj je zasad lošiji nego lani u isto vrijeme, ali se on nada da će na kraju broj njemačkih turista biti na razini prošle godine.

'Za sezonu ćemo strepiti čitavo vrijeme. Konkurencija nam naš lanjski uspjeh nije oprostila. Pritisak raste i svi ruše cijene. Europljani danas ne žele za desetodnevni odmor odvojiti više od 500-600 eura', naglasio je Ognjenović.

 


Reci što misliš!