Biznis

Arsenal

Zbog recesije, Arsenal promijenio koncept poslovanja

Zbog recesije, Arsenal promijenio koncept poslovanja

Razlog za ovaj korak su nezadovoljavajući poslovno-financijski rezultati, što je posljedica nestabilne gospodarske situacije u 2009. i 2010. godini

Zadarski Arsenal od 1. ožujka krenuo je s potpuno novim konceptom poslovanja, objavljeno je jutros na konferenciji za medije, kojoj su nazočile Anamarija Portada, asistentica voditelja Arsenala, Jasmina Kulaš, voditeljica Ureda direktora, korporativnih komunikacija i odnosa s javnošću tvrtke Ilirija d.d., te Nives Rogoznica, suradnica Arsenala za odnose s javnošću.

U razdoblju od 1. ožujka do 15. lipnja 2010., Arsenal će biti otvoren samo u vrijeme održavanja javnih i privatnih događanja, dok će nakon 15. lipnja, pa do kraja kolovoza ponovo biti u cjelodnevnoj funkciji (od 8 do 2 sata iza ponoći), sa svojom  uobičajenom ponudom.

Razlog za ovaj korak su nezadovoljavajući poslovno-financijski rezultati, što je posljedica nestabilne gospodarske situacije u 2009. i 2010. godini, koja se ponajviše odrazila na turizam i ugostiteljstvo, te stupanje na snagu Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda.

Iz tog razloga, Arsenal se okreće profitabilnijem konceptu poslovanja, te će se fokusirati na razvoj ponude organizacije događanja privatnog i javnog karaktera. 

Dakle, počevši od ovog ponedjeljka, pa do 15. lipnja, Arsenal će biti otvoren samo u dane kada se u njemu održavaju određena događanja, rečeno je na jutrošnjoj konferenciji.

Izložbe koje su trenutačno postavljene u galeriji Arsenala, moći će se vidjeti tijekom tih događanja, ili uz prethodno najavljeni dolazak grupe.

Vodstvo Arsenala vjeruje kako će na ovaj način osigurati racionalnije poslovanje, ali i podići nivo usluge organizacije svih vrsta događanja prema željama njihovih posjetitelja. 


Reci što misliš!