Biznis

Oglašavanje

HTZ: Za udruženo oglašavanje Zadrana i Šibenčana 144 milijuna kuna

HTZ: Za udruženo oglašavanje Zadrana i Šibenčana 144 milijuna kuna

Za Zadarsku županiju za udruženo oglašavanje ove će se godine izdvojiti 14 milijuna i 800 tisuća kuna. Najveći dio iznosa namjenjen je oglašavanju Ryanaira - 980 tisuća eura

Turistički predstavnici Šibensko-Kninske i Zadarske županije, potpisali su s Hrvatskom turističkom zajednicom ugovore o udruženom oglašavanju, javlja Radio Zadar .

Za Zadarsku županiju za udruženo oglašavanje ove će se godine izdvojiti 14 milijuna i 800 tisuća kuna. Najveći dio iznosa namjenjen je oglašavanju Ryanaira - 980 tisuća eura.

U proteklih 10 godina koliko HTZ provodi ovaj projekt sa lanjskih 5 prošireno na 9 modela oglašavanja.

Ove godine zaprimljen je jako puno zahtjeva i svi su odobreni - sveukupno u iznosu od 51 milijun kuna. Zajedno sa sredstvima svih ostalih turisitčkih subjekata za udruženo oglašavanje Hrvatske ove godine izdvojit će se oko 144 mil kn.

Oglašavanje se provodi putem interneta i poznatih svjetksih tv kuća kao što su BBC World, Eurosport CNN i drugi.


Reci što misliš!