Biznis

Reklame

Cijena HTZ-ovih spotova 768.501 kuna

Cijena HTZ-ovih spotova 768.501 kuna

U Hrvatskoj turističkoj zajednici napominju kako izmjena kadra sa stražnjicom u trajanju od tri sekunde neće iziskivati dodatne troškove

Dva spota, od kojih je onaj sa stražnjicom već postao legendaran, Hrvatska turistička zajednica platila je 768,501 kuna i 30 lipa.

HTZ je marketinškoj agenciji BBDO ovaj iznos platila za šest spotova: za sporni spot pod imenom 'Recept za savršen odmor' i 'Brojevi'. Oba spota rađena su u trajanju od deset, 20 i 30 sekundi na 25 jezičnih inačica, čime se po HTZ-ovoj računici dolazi do brojke od šest spotova. Oba spota autorski potpisuje slovenski redatelj Peter Bratuša.

TV spot, scenarij i storyboard - 18.500,00 kuna, produkcija TV spotova 'Recepti' i 'Brojevi' u tri verzije od 30, 20 i 10 sekundi, redatelj, DOP, autorska prava prostorno, vremenski i teritorijalno neograničeno, format 16:9, full HD, 25 jezičnih mutacija, engleski spiker- 519.627,30 kuna, Postprodukcija slike 66.100,00 kuna i postprodukcija tona i engleski spiker 25.700,00 kuna. Sve zajedno to je 629.927,30 kuna plus PDV.

U Hrvatskoj turističkoj zajednici napominju kako izmjena kadra sa stražnjicom u trajanju od tri sekunde neće iziskivati dodatne troškove. Naime od šest različitih verzija spotova, sporni kadar pojavljuje se samo u onoj inačici koja se sustavno vrti kako u Hrvatskoj tako i na CNN-u, BBC-ju i televizijskim programima u državama na čije goste najviše računamo. Kojim će kadrom stražnjica biti zamijenjena, za sada nije poznato.


Reci što misliš!