Reklame
Cijena HTZ-ovih spotova 768.501 kuna
U Hrvatskoj turističkoj zajednici napominju kako izmjena kadra sa stražnjicom u trajanju od tri sekunde neće iziskivati dodatne troškove
Dva spota, od kojih je onaj sa stražnjicom već postao legendaran, Hrvatska turistička zajednica platila je 768,501 kuna i 30 lipa.
HTZ je marketinškoj agenciji BBDO ovaj iznos platila za šest spotova: za sporni spot pod imenom 'Recept za savršen odmor' i 'Brojevi'. Oba spota rađena su u trajanju od deset, 20 i 30 sekundi na 25 jezičnih inačica, čime se po HTZ-ovoj računici dolazi do brojke od šest spotova. Oba spota autorski potpisuje slovenski redatelj Peter Bratuša.
TV spot, scenarij i storyboard - 18.500,00 kuna, produkcija TV spotova 'Recepti' i 'Brojevi' u tri verzije od 30, 20 i 10 sekundi, redatelj, DOP, autorska prava prostorno, vremenski i teritorijalno neograničeno, format 16:9, full HD, 25 jezičnih mutacija, engleski spiker- 519.627,30 kuna, Postprodukcija slike 66.100,00 kuna i postprodukcija tona i engleski spiker 25.700,00 kuna. Sve zajedno to je 629.927,30 kuna plus PDV.
U Hrvatskoj turističkoj zajednici napominju kako izmjena kadra sa stražnjicom u trajanju od tri sekunde neće iziskivati dodatne troškove. Naime od šest različitih verzija spotova, sporni kadar pojavljuje se samo u onoj inačici koja se sustavno vrti kako u Hrvatskoj tako i na CNN-u, BBC-ju i televizijskim programima u državama na čije goste najviše računamo. Kojim će kadrom stražnjica biti zamijenjena, za sada nije poznato.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Mjerenje inteligencije kod životinja prilično je škakljiva stvar. Međutim, provedeni su brojni pokusi kako bi se testirale sposobnosti sićušnih mozgova kukaca. Rezultati su iznenađujući.
-
Ove subote, 14. prosinca, Zadar će oživjeti u šarenilu uniformi, plesu i ritmovima mažoret glazbe!
-
Nema sumnje da je retinol jedan od najučinkovitijih sredstava za borbu protiv bora i znakova starenja kože. Taj skup sintetičkih molekula dobivenih iz vitamina A, sveti je gral pomlađujućih sastojaka - pomlađuje, obnavljaja strukturu i kvalitetu kože, zaglađuje bore, smanjuje hiperpigmentacijske mrlje, ublažava akne…
-
Hrvatska je u 2024. bila među deset ''najguglanijih'' odredišta za putovanja, odnosno na 10. mjestu, dok je na prvom Turska, objavio je globalni magazin Conde Nast Traveler prema redovnom istraživanju i podacima Googlea o pretraživanju odredišta za putovanja u proteklih 12 mjeseci.
Reci što misliš!