Biznis

Web::INDUSTRIJA 2010

Kako domaće korporacije zarađuju na internetu?

Kako domaće korporacije zarađuju na internetu?

2. sajam internet ponude održat će se u Zagrebu, 1. lipnja 2010. u Hypo EXPO centru


Moderna vremena, stisnuta gospodarskom situacijom, današnjem poslovnom čovjeku, poduzetniku ili korporativnom menadžeru ostavljaju malo slobodnog vremena da se bavi internetom, web stranicama, društvenim mrežama (Facebook), a kamoli web-poslovanjem ili web dućanom. Naravno, jer Internet je gubljenje vremena. "Normalni" poslovni ljudi se bave konkretnim poslom, a ne Internetom koji je "za djecu".

Prema podacima Gemius Audience istraživanja, nešto manje od četvrtine Hrvata koristi internet, dok preko 60% čine oni od 15 pa sve do 34 godine. Skoro 60% tih istih korisnika 6 sati mjesečno traži turističke destinacije na webu i želi ih posjetiti - odnosno - želi platiti online. Da li je turizam gubljenje vremena? Prema istoimenom istraživanju iz kraja 2009. sportske teme zanima više od polovice hrvatskih korisnika interneta. Kupovina sportskih rekvizita, omiljenih grbova i zastava te ulaznica na utakmice... Još uvijek mislite da je Internet gubljenje vremena?

Poslovanje kroz Internet ima svoje principe i strategije koje treba usvojiti i primijeniti. Krivi potezi mogu postati skupa igra koja stavlja ključ u bravu Vaše tvrtke. Sreća je da kod nas već postoje specijalizirani profesionalci sa iskustvom za pojedina područja poslovanja na internetu. Ma koliko mala bili tvrtka, želite li i Vi da ona postane dio poslovne elite koja koristi internet u poslovanju onda Vas pozivamo na jednodnevni sajam (s edukativnim predavanjima!) Web::INDUSTRIJA 2010 koji će se održati 1. lipnja 2010. (utorak) u zagrebačkom Hypo EXPO centru . Na predavanjima će sudjelovati neki od najbolje ocijenjenih predavača od strane publike na poznatim konferencijama o internetu (Web::Strategija ) te drugi profesionalci: Miroslav Varga (nagrađivani stručnjak za internetski marketing), Siniša Gavrilović (nagrađivani stručnjak za SEO), Davor Maričić (stručnjak za e-poslovanje), Krešimir Macan (poznati stručnjak za PR), Damir Podhorski (osječki web-poduzetnik), Davor Runje (stručnjak za društvene mreže), Goran Šikić (nagrađivani stručnjak za internetske medije) i drugi. Kao uvodni predavač očekuje se Đuro Njavro (dekan Zagrebačke škole ekonomije i managementa), te Sanda Lončar - direktorica web portala 24sata.

Najbolje od svega je što Vam organizator sajma, tvrtka Marketing odjel , poklanja besplatan ulaz (s obzirom na gospodarsku situaciju!) svim malim i srednjim poduzetnicima te menadžerima u korporacijama koji se na vrijeme prijave putem službenih web stranica - www.webindustrija.com/2010.

Na sajam se predavanjima Web::INDUSTRIJA 2010 prijavile su se već stotine posjetitelja iz poslovnih krugova financijskog sektora, trgovačkog, građevinskog, turističkog i marketinškog te se očekuje sve više i više prijava. Online prijave su obavezne kako biste mogli ući na sajam, pogotovo na predavanja, a broj ulaznica je ograničen.


Reci što misliš!