Biznis

Unatoč neredima

Turistima iz Srbije Grčka draža od Hrvatske

Turistima  iz Srbije Grčka draža od Hrvatske

Aranžmani za Grčku se u Srbiji i dalje najbolje prodaju, iako se neki putnici u agencijama raspituju za tamošnju situaciju

Turistički aranžmani za Grčku u Srbiji i dalje najbolje prolaze, javlja B92, koji je istražio kako će neredi i sveopći kolaps zbog kriznog razdoblja u Grčkoj utjecao na prodaju aranžmana. Grčka je već tradicionalno Srbima najdraža destinacija tijekom turističke sezone, a to se, čini se, neće promijeniti niti ove godine.

Iako će Grci zbog recentnih zbivanja ostati bez mnogih vjernih gostiju (u Njemačkoj su neke agencije već otkazale svoje aranžmane za Grčku, a Britanci i Bugari svojim državljanima preporučuju da radije izaberu neku drugu destinaciju), u Srbiji nitko nije zabrinut za nestabilnu situaciju na krajnjem jugu Balkana.

Cijene aranžmana se, poručuju agencije iz Beograda, neće mijenjati, niti za to ima razloga. Aranžmani za Grčku se u Srbiji i dalje najbolje prodaju, iako se neki putnici u agencijama raspituju za tamošnju situaciju. Najveći im je strah da bi zbog dodatnih poreza moglo doći do poskupljenja cijena u vanpansionskoj potrošnji.

No, Vladimir Vlaho iz agencije "Sabra" očekuje da do bitnih promjena neće doći, jer su i Grci svjesni da bi to negativno utjecalo na broj turista. Neredi i prosvjedi uglavnom se ne šire izvan Atene pa niti to ne bi trebalo pokvariti turistima godišnje odmore s obzirom da se turisti iz Srbije uglavnom odlučuju za manja ljetovališta i otoke gdje nema prosvjeda i štrajkova.

"Intenzivno pratimo situaciju s našim grčkim partnerima u ovim mjestima gdje idu naši putnici i to je uglavnom sve mirno. Nema nikakvih bitnih promjena ni što se tiče cijene tako da se zasad ponašamo kao da se ništa ne događa", rekao je za B92 Aleksandar Vučković iz agencije Argus turs.

Ovo sigurno nije dobra vijest za hrvatske turističke djelatnike, s obzirom da ministarstvo Damira Bajsa od protekle godine dobar dio sredstava ulaže upravo u privlačenje turista iz susjedne Srbije. Prošle godine tako je na sva zvona najavljivana kampanja "Tako lepa, a tako blizu", koja se i pokazala djelomično uspješnom pa se nova ofenziva na srpsko turističko tržište očekuje i ove godine. U HTZ-u vjerojatno su se nadali da će uspjeti privući i dio srpskih turista koji inače putuju u Grčku, ali čini se da od toga ipak neće biti ništa.


Reci što misliš!