Web::Strategija 8 - Istinom do kupca
Seksi prodavači privlače kupce!
„Doista, ako želite uspjeti i ostvariti prodaju, investiciju, svoj dio tržišta ili pak dobiti nove klijente i partnere... Morate biti SEXY! U svojoj prezentaciji obratit ću Vam pozornost na nekoliko uspješnih SEXY priča, te pokušati odgovoriti na ključno pitanje - KAKO?" -
Organizatori vodeće regionalne konferencije o web poslovanju i internetskom marketingu po posjećenosti, pripremaju 8. konferenciju koja će se održati 17. lipnja u konferencijskom centru Hypo EXPO XXI u Zagrebu pod nazivom "Web::Strategija 8 - Istinom do kupca" . Drugi dan, 18. lipnja (u VMD zgradi) zainteresirane sudionike očekuje i specijalizirana Web Business Radionica gdje će polaznici naučiti ključne elemente za web poslovanje od koncepta web stranice, preko savjeta kako pravilno upravljati sadržajem (tekstom, slikama, multimedijom) do metoda uspješne web promocije. Prijavite se!
Na konferenciji ćete moći pobliže upoznati web poslovanje kao izuzetno isplativu granu poslovanja, zbog 24-satne dostupnosti potencijalnim kupcima, te niskom početnom ulaganju. Interaktivnost interneta omogućava Vam da kreirate bržu vezu s potrošačima, koji ciljano traže informacije i usluge koje su im interesantne.
„Doista, ako želite uspjeti i ostvariti prodaju, investiciju, svoj dio tržišta ili pak dobiti nove klijente i partnere... Morate biti SEXY! U svojoj prezentaciji obratit ću Vam pozornost na nekoliko uspješnih SEXY priča, te pokušati odgovoriti na ključno pitanje - KAKO?" - izjavio je Hrvoje Bujas, jedan od predavača na konferenciji, pokretač i suvlasnik poznate tražilice GoHome.
Konferencija će se održati pod srebrnim pokroviteljstvom Raiffeisen banke i njihovog projekta eToMiTreba, zatim tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn , tvrtki Profil i Trikoder u zajedničkom nastupu, tvrtke LogIT internet usluge, odlične obrazovne Visoke škole za informacijske tehnologije - Vsite te pod brončanim pokroviteljstvom web hosting tvrtke Avalon Premium Hosting , Zagrebačke škole ekonomije i managementa - ZŠEM , te PLIVE .
Web:Strategija je već uobičajeno pod zlatnim medijskim pokroviteljstvom najjačih internetskih medija - Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, Poslovni.hr, te drugih jakih medija - časopis VIDI, BIZ direkt, ETARGET kontekstualna mreža, Poslovni dnevnik i mnogi drugi.
Organizacijski partneri konferencije su Hypo EXPO XXI, Considero, Timgraf media, Ožujsko pivo, Dizzy, Nova Noa, Komponenta, Racunalo.com i MMV Auris Music.
Na osmoj Web::Strategiji očekuju Vas domaći profesionalci za web poslovanje, predavači s dugogodišnjim iskustvom u poslovanju i marketingu, te s ciljanim predavanjima na temu primjene web poslovanja i pametnog marketinga.
"U Hrvatskoj se sve više spoznaje prednost online kupovine i veliki broj osoba kupuje putem interneta. Također na našem tržištu pojavile su se i izvanredne online trgovine. No, na žalost, kupci povjerenje i dalje većinom ukazuju trgovinama iz inozemstva. Veća ponuda - to je istina, no naše boljke su skupa dostava, loš angažman oko klijenta, loše odrađene reklamacije, kašnjenje sa isporukama, ... Mnoge naše online trgovine moraju shvatiti - naravno, samo ako žele uspjeti - da su u ovome poslu informiranost, vođenje i zadovoljstvo te sama 'svježina kupca' vredniji od zlata." - izjavio je za najavu osme Web::Strategije, predsjednik programskog odbora - Branko Vujić iz T-Coma.
Prijavite se još danas na Web::Strategiju 8 po redovnoj cijeni i provjerite zašto je Web::Strategija najposjećenija i najveća konferencija o webu.
Vezane vijesti
-
Osim edukacije i dodjele nagrada očekuju vas simulacije trkačih automobila agencije Bogadura i razne nagradne igre i bogate nagrade, njihov Cash box, nasmiješene hostese i mnogo drugih iznenađenja.
-
-
8. regionalna konferencija o web poslovanju održat će se u Zagrebu, 17.6.2010. u Hypo EXPO centru
-
Izdvojeno
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Vjerojatno ste čuli da nije dobro za probavni sustav, no je li stvarno tako? Dobra vijest je da pijenje kave na prazan želudac nije nužno loše za vas, a vaš se želudac obično može prilagoditi i zaštititi.
-
Utakmica 17. kola HNL-a između nogometaša Istre 1961 i Šibenika je bila protkana brojnim prilikama i preokretima, a na kraju je završila bez pobjednika 3-3 (1-2).
Reci što misliš!